چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

بازدیدرئیس‌جمهور مغولستان از تاسیسات نطنز

يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۳۱
کد مطلب: 242548
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به سفر رئیس جمهور مغولستان به اصفهان گفت: قرار است وی بازدیدی از تاسیسات نطنز داشته باشند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمد مهدی اسماعیلی با اشاره به سفر یک روزه رئیس جمهور مغولستان به اصفهان گفت: تساخیاگین البگ دورج بر اساس درخواستی که پیش از این داشت شامگاه گذشته وارد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان شد و در برنامه کاری این سفر یک روزه بازدید از بناهای تاریخی اصفهان قرار گرفته است.

وی در ادامه سخنان خود و در پاسخ به این سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا رئیس جمهور مغولستان از تاسیسات هسته‌ای نیز بازدید خواهد داشت، گفت: بر اساس برنامه‌ای که پیش بینی شده وی از تاسیسات هسته‌ای نطنز دیدن خواهد کرد.

اسماعیلی ادامه داد: رئیس جمهور مغولستان علاقه‌مند بود تا از نزدیک بازدیدی از تاسیسات هسته‌ای نطنز و دستاوردهای صلح آمیز هسته‌ای ایران داشته باشد که این موضوع از جانب رئیس جمهور نیز موافقت شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان تصریح کرد: بازدید از سایت هسته‌ای نطنز در برنامه سفر یک روزه رئیس جمهور مغولستان گنجانده شده و امروز انجام می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *