دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۰
۱۳

تلاش برای دیدار خاتمی با بان‌کی‌مون/ ورود واسطه‌هاي آمريکايي

جمعه ۱۰ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۲:۱۴
کد مطلب: 242062
اخبار دريافتي حکايت از آن دارند که ائتلاف فتنه ، ضد انقلاب و عوامل بيگانه ، تلاش هاي وسيعي را آغاز کرده اند تا درخواست محمد خاتمي جهت ملاقات با دبيرکل سازمان ملل را عملي نمايند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، در آستانه سفر بان کي مون به تهران ، جريان ورشکسته فتنه طي سناريويي بسيار ابتدايي ، خبر بيماري شديد ميرحسين موسوي و بستري بودن او در c.c.u را توليد و به صدر اخبار رسانه هاي مثلث بيگانگان ، ضد انقلاب و فتنه تبديل نمود تا از رهگذر اين بيماري تحميلي به موسوي ، امکان ملاقات او با دبيرکل سازمان ملل را فراهم نمايند.
 
اما بر ملا شدن سريع سناريوي بسيار احمقانة آنها (با انتشار خبر سلامتي موسوي و حضورش در منزل)، تمام نقشه هاي ائتلاف مثلث پيشگفته را نقش بر آب کرد.

پس از آن بود که اردشير اميرارجمند، عنصر وابسته به منافقين و مشاور فراري موسوي، ملاقات محمد خاتمي با دبيرکل سازمان ملل را به اطرافيان خاتمي ابلاغ نمود و نزديکان خاتمي نيز بلافاصله پي گيري هاي فشرده اي به منظور متقاعد کردن بان کي مون به قبول ملاقات خاتمي آغاز کردند.
 
آخرين اخبار رسيده حاکي هستند که با نتيجه ندادن آن پي گيري ها،‌ بخش خارجي فتنه به واسطه هاي آمريکايي متوسل شده اند تا دبيرکل سازمان ملل را مجاب به پذيرش ملاقات خاتمي نمايند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Germany
حتما میخواد بگه اقای بان بیا واسطه شو تا بتونم تو انتخابات شرکت کنم
اخه بیچاره رو یکی تحویل بگیره بابا تما وزیر و وکیل دولتش فراری هستن این مونده منزوی شده یکی تحویلش بگیره بابا
این مرده دیگر بلند نمیشود. دم مسیحایی مسیح هم بلندش نمیکند.
اون هم ایرانیست ومثل سایرین میتواند ملاقات واظهار نظرکند کما اینکه هنوز علیه ایشان نه دادگاهی ونه حکمی صادر نشده. لطفا دقت کنید وبا منطق اظهار نظر کنید
Germany
البته بله دادگاه برای کسی باید برگزار بشه که جرمش محرز نباشه. مثلا ایا میشه گفت تا امثال صدام دادگاهی نشن نمیشه ازش متنفر بود؟!!! وقتی طرف علنی خیانت کرده باید طردش کرد ولی در دادگاه به ریز جرایمش پرداخت
Canada
حالا با بان کی جون هم دیدار می کرد، می خواست بگه بیاید گفتگوی تمدن ها را از سر بگیریم ؟! چیزه به درد خوری نداره بگه...
United States
برخی هنوز جهان در حال تغییر را درک نکرده اند و فکر می کنند ایران همان ایران 15 سال پیش است که می توان صرفا با حرفهای شیرین دل مردم را برد.
جناب آقاي دكتر سيدمحمد خاتمي براي ايران و نظام جمهوري اسلامی زحمت كشيدن و باعث تثبیت نظام شدن و انصاف نيست آبروي يك شهروند ايراني را ببريم
Iran, Islamic Republic of
اگر امثال خاتمی وموسوی و کروبی و هاشمی و. . . به خاطر مصالح نظام و بهانه ندادن دست دشمنان داخلی و خارجی، تاکنون به طور علنی محاکمه نشده اند حداقل کمتر خود را به خواب زده و کمی قدرشناس باشند و اگر رهبر فهیم و فرزانه انقلاب به تبعیت از مقتدای خود مولا علی (ع) و به خاطر مصالح اسلام و انقلاب همچنان خار در چشم و استخوان در گلو، کریمانه گذشت می کنند، این ها هم باید قدری حیا داشته و از این همه پررویی و وقاحت دست بردارند.
Germany
"جناب آقاي دكتر سيدمحمد خاتمي براي ايران و نظام جمهوري اسلامی زحمت كشيدن و باعث تثبیت نظام شدن و انصاف نيست آبروي يك شهروند ايراني را ببريم."


اره باعث شد بعد از فتنه هایی که کرده نظام تثبیت بشه چون فتنه گریهای خودشو دوستاش باعث هشیارتر شدن مردم شد. عدو شود سبب خیر، گر خدا خواهد
Iran, Islamic Republic of
دکتر !!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ محمد خاتمی ! این بابا باور کرده خاتمی دکتر است ؟؟!!
"اون هم ایرانیست ومثل سایرین میتواند ملاقات واظهار نظرکند کما اینکه هنوز علیه ایشان نه دادگاهی ونه حکمی صادر نشده. لطفا دقت کنید وبا منطق اظهار نظر کنید"

آره خب. اینقدر خیانتهای رنگ و وارنگ کرده که از ایرانی بودن فقط تابعیت ایران براش مونده . البته اگه اون هم بعد از چند سال معلوم نشه که مثل خاوری تابعیت آمریکایی یا کانادایی گرفته و ملت خبر نداشته ند
Iran, Islamic Republic of
مردم فقط شاهد نهایت تلاش خاتمی منافق و فتنه گر را برای سرنگونی نظام اسلامی بوده اند و حضور مورو ملخ های منافق و علف های هرز در ایام حاکمیت ملک محمد خاتمی لعنت الله علیه به اوج رسید خاتمی منشا خیانت و نفاق و فتنه است.