جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

روسیه:حل‌بحران سوریه گام‌مثبت اجلاس‌تهران

دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۲۸
کد مطلب: 241345
فرستاده ویژه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه تاکید کرد: اگر ابتکار حل بحران سوریه در اجلاس تهران شکل بگیرد گام مثبتی از سوی کشورهای جنبش عدم تعهد در راستای حل مشکلات و بحران سوریه خواهد بود.
به گزارش جهان، کنستانتین شوالوف دیپلمات ارشد روس و فرستاده ویژه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بامداد دوشنبه بعد از ورود به فرودگاه امام خمینی(ره) در گفتگو با مهر با اشاره به برگزاری شانزدهمین اجلاس بین المللی جنبش عدم تعهد و لزوم راه حل بین المللی برای مسئله سوریه گفت: اگر این ابتکار در اجلاس تهران شکل بگیرد گام مثبتی از سوی کشورهای جنبش عدم تعهد در راستای حل مشکلات و بحران سوریه خواهد بود.
 
وی افزود: امید است اتخاذ تصمیم های وزرای خارجه و سران جنبش عدم تعهد به پیدایش یک راه حل سیاسی برای بحران سوریه منجر شود.
 
فرستاده ویژه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه همچنین به پیام ویژه رئیس جمهور روسیه به اجلاس سران عدم تعهد اشاره و افزود: محتوای این پیام در خصوص مسائل مهم جهانی است چرا که جنبش غیرمتعدها نقش مهمی در حل مسائل جهانی دارد.
 
کنستانتین شوالوف تصریح کرد: کشورهای عدم تعهد باید بر پایه ایدئولوژی خود در حل بحران های موجود در جهان نقش ایفا کنند و شریک خوبی برای یکدیگر باشند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *