کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخرین خبرازحلقه های پرونده مالی رحیمی

5 دی 1389 ساعت 20:53


خبرانلاین نوشت :

دادستان درباره حلقه هایی در پرونده محمدرضا رحیمی وجود دارد، توضیح داد
 دادستان تهران درباره پرونده فساد مالی در دولت، اظهار نظر کرد. به گفته جعفری دولت آبادی، حلقه های مختلفی در پرونده فساد مالی معاون ریس جمهور تشکیل شده که در حال بررسی است.

دادستان تهران در گفتگو با خبرگزاریها در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرست دادسرا بعثت افزوده: " حلقه اول این پرونده به دادگاه رفته و تحقیقات از حلقه دوم همچنان ادامه دارد."

به گفته دادستان تهران به دلیل "حساسیتی که روی این پرونده ها وجود دارد" اطلاع رسانی زودهنگام، مشکلاتی را به وجود خواهد آورد.

این مقام قضایی همچنان از مطرح بودن این پرونده مانند سایر پرونده‌ها در دادستانی خبرداده و افزوده: "این پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و رسانه‌ها اجازه دهند که وقتی کار صورت گرفت، ما نتیجه را اعلام کنیم چرا که دامن زدن به مطالبی که هنوز به نتیجه نرسیده، مشکلاتی را ایجاد می‌کند."

با این همه، محمدرضا رحیمی معاون ریس جمهور قرار بود چهارشنبه گذشته درباره "دلایلی که باعث طرح فساد مالی او" ابهاماتی را روشن کند که به دلایل نامعلومی از این کار انصراف داد.

گفته می شود احمدی نژاد نیز از رسیدگی به پرونده معاون خود استقبال کرده و مانور تبلیغاتی کم سابقه بر روی این موضوع را غیر عادی قلمداد کرده و برگزاری دادگاه را منطقی ترین راه برای روشن شدن حقیقت دانسته است.

گفتنی است غلامحسین محسنی اژه ای، دادستان کل کشور هفته گذشته از اتهام فساد مالی رحیمی خبر داده بود و گفته بود این پرونده با اخذ اظهارات سایر متهمان به دادگاه می رود و معاون رئیس جمهور باید مانند هر متهم دیگری در قبال اتهاماتش از خود دفاع کند.

احمد توکلی یکی از نمایندگانی که بر فساد مالی رحیمی اصرار دارد، چندی پیش گفته بود وی به علاوه چند تن دیگر از نمایندگان در ارتباط با شکایتی که رحیمی از آنها کرده بود، قرار منع تعقیب گرفته‌اند.


کد مطلب: 150418

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/phototitr/150418/آخرین-خبرازحلقه-های-پرونده-مالی-رحیمی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com