سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱۶

ترور دو استاد دانشگاه در تهران

دوشنبه ۸ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب: 146233
عوامل آمريكا و رژيم صهيونيستي امروز در پي نااميدي از انتقال و فرار مغزهاي ايران به خارج، اقدام به حذف فيزيكي و ترور دو استاد بسيجي دانشگاه كردند كه يكي از اساتيد در دم به شهادت رسيد و استاد ديگر به اتفاق همسرش مجروح شدند.
به گزارش فارس، تروريست‌ها ابتدا اقدام به ترور استاد شهرياري و سپس اقدام به ترور استاد فريدون عباسی در مقابل دانشگاه شهيد بهشتي كردند.

هر دو استاد به يك شيوه اما در محل هاي جداگانه و حوالي ساعت 7:45 مورد ترور قرار گرفتند. مكانيزم اقدام تروريست‌ها به اين شكل بود كه موتور‌سواران تروريست نزديك خودروي حامل استاد شده و با چسباندن يك بمب به ماشين از آن فاصله گرفته و سپس خودرو را منفجر مي كردند.

استاد دكتر مجيد شهرياري بلافاصله و درجا پس از انفجار پژوي 405 به مقام شهادت نائل شد و استاد فريدون عباسي با همين شيوه در خودروي پژو 206 مقابل دانشگاه شهيد بهشتي ترور شد. وي و همسرش بلافاصله به بيمارستان منتقل و تحت مداوا قرار گرفتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پس وزارت اطلاعات چکار می کنه؟
Iran, Islamic Republic of
خدا منافقینو لعنت كنه
اين كارهاشون مردم رو مصمم تر ميكنه
Iran, Islamic Republic of
خدا با حضرت سیدالشهدا(ع) محشورشان نماید. ان شا ء الله
Latvia
بازم بعضیا بگن مدارا با منافقین
Iran, Islamic Republic of
روحشان شاد . قابل توجه اراذلي كه غرب گرايانه عمل كردندو برايشان همصدائي با شياطين و تروريستهاي وحشي ننگ و عار نبوده و نيست .
Iran, Islamic Republic of
خدا با شهدای کربلا (ع) محشورشون کند
دلم خیلی سوخت
Iran, Islamic Republic of
مرگ برمنافق
Iran, Islamic Republic of
خداوند روحشان را غربق رحمت لايزال خودش فرمايد و براي تمامي كساني كه جانشان را براي سربلندی ميهنمان ايران فدا مي كنند طلب مغفرت و همنشيني با خاندان آل طه را آرزومندم و در مقابل خداوند لعنت كند كساني را كه در حق اين مردم و اين آب و خاك خيانت ميكنند و خداوند لعنت كند افرادي را كه دانشمندان ايراني را به شهادت ميرسانند.
تروريست ها بعد از دستگيري اگر به جاي زنداني شدن اعدام بشوند كار به اينجاها نمي كشد
دكتر عباسي رو خدا حفظش كنه من كه دو سالي شاگردش بودم واقعا انسان شريفي هست و دانشمنده
از خدا مي خوام شفاي عاجل عنايت كنه ان شا الله
Iran, Islamic Republic of
باید برخورد جدی صورت بگیرد.
Iran, Islamic Republic of
انا لله و انا اليه راجعون
Iran, Islamic Republic of
دکتر شهریاری یک از بهترین استادان دانشگاه بود که هم از نظر علمی و دانش در بالاترین مراتب قرار داشتند و هم از نظر اخلاق و ایمان نمونه و اسوه بودند. قاتلین و عاملین چنین انسان نجیب و دوست داشتنی‌ای، بدنامترین های زمانه بوده و منفور تاریخ خواهند بود. با شهادت ایشان دانشمندی را از دست دادیم که فقدانش جبران پذیر نیست اما به لطف خدا شاگردان تربیت یافته ایشان با عزم و اراده مضاعف راه ارزشمند استاد شهید را ادامه داده و نقشه های شوم دشمنان میهن و ایمان را نقش بر آب خواهند نمود.
شهادت گوارای وجود ایشان باد.
روحش شاد.
Iran, Islamic Republic of
بابا اينا كه تروريست نيستند انسان هاي خداجو هستند!! مي گين نه از آقاي فتنه بپرسيد!!
United Kingdom
مرگ بر اسرائیل
Iran, Islamic Republic of
من اگه جای شاگردای این دو استاد گرانقدر بودم ......تلاش میکردم تا جای استادمو تو زمینه علمی کشور پر کنم اونوقته که این ایران ستیز ها میبینند دو تا بکشن 200 تا جاشو پر میکن.