کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گاف سایت‌های ضدانقلاب در آستانه 16 آذر

2 آذر 1389 ساعت 14:24

"یاسر رحمانی" بعد از شنیدن خبر اخراج خود از سوی این رسانه‌ها، با ابراز تعجب از شنیدن این خبر گفت: بنده در دانشگاه علوم پزشکی خرم آباد در حال تحصیل هستم و اصلا چیزی هم درباره اخراج خودم نشنیده‌ام.


به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، در روزهای اخیر از سوی رسانه های تابلو دار ضدانقلاب مانند "جرس" و "کلمه" از اجرای حکم سنگین کمیته انضباطی مرکزی وزارت بهداشت برای دانشجویی به نام "یاسر رحمانی" که از اعضای طیف غیر قانونی علامه می باشد خبر داده شده بود.

این رسانه ها نوشتند که وی از اعضای سابق انجمن اسلامی دانشجویان علوم پزشکی شیراز است و به دلیل فعالیت دانشجویی در آستانه 16 آذر، حکم سنگین اخراج از دانشگاه را تحمل می‌کند!

جالب اینجاست که این خبر مورد پوشش وسیع رسانه های آمریکایی و اروپایی فارسی زبان قرار گرفت و تنها چند روز پس از انتشار این خبر، انجمن اسلامی دانشجویان علوم پزشکی شیراز آن را تکذیب کرد.

برسی ها نشان می‌دهد که حکم کمیته انضباطی آقای یاسر رحمانی مربوط به 18 ماه پیش بوده و اساساً برای وی حکم اخراج از دانشگاه صادر نشده بود.

یاسر رحمانی در گذشته از اعضای افراطی طیف غیر دانشجویی علامه بود که با ابراز ندامت از اقدامات گذشته خود اعلام کرد که فتنه گرها از وی سوءاستفاده کرده اند و به همین دلیل وی با حکم کمیته انضباطی به دانشگاه علوم پزشکی خرم آباد که محل سکونتش می باشد منتقل شده است.

وی بعد از شنیدن خبر اخراج خود از سوی رسانه های ضدانقلاب با ابراز تعجب از شنیدن این خبر گفت که بنده در دانشگاه علوم پزشکی خرم آباد در حال تحصیل هستم.

گاف بزرگ رسانه های ضدانقلاب در پوشش خبر دروغ اخراج یک دانشجو در آستانه 16 آذر به دلیل ضعف مفرط نیروهای فتنه گر صورت گرفته است و نکته جالب تر اینکه برخی از این رسانه ها با آب و تاب فراوان با استناد به این خبر، جو دانشگاه ها را به شدت امنیتی توصیف کرده‌اند!


کد مطلب: 145610

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/phototitr/145610/گاف-سایت-های-ضدانقلاب-آستانه-16-آذر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com