جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

مخالفت عربستان با سفر میر حسین موسوی به مراسم حج

شنبه ۱ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب: 140538
تلاش سفیر اسبق ایران برای اعزام میرحسین موسوی به سفر حج تمتع با مخالفت سفارت عربستان مواجه شده است.
به گزارش مشرق، برخی مشاوران موسوی برای خروج وی از انزوا، پیشنهاد جدیدی مبنی بر سفر وی به حج را مطرح کردند که این موضوع توسط یکی از سفرای اسبق ایران در ریاض در دست پیگیری قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، مشاوران موسوی معتقد بودند در صورتی که سفارت عربستان با این سفر موافقت کند اما دولت ایران با خروج موسوی از کشور مخالفت کند موج جدید رسانه ای را می توان جهت طرح دوباره موسوی به راه انداخت.

درعین حال برخی نزدیکان موسوی می گویند وی هیچ تمایلی برای این سفر ندارد چرا که ممکن است مواجهه مردم با موسوی در مراسم حج، تبعات سنگین و غیرقابل جبرانی برای وی همراه داشته باشد.

آخرین اخبار از مخالفت دولت عربستان سعودی با انجام این سفر حکایت دارد و این موضوع نیز به اطلاع فرد واسطه موسوی و سفارت عربستان رسیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
افرادی که مسببان اصلی فتنه سال 88 بودند به هر دلیلی، نباید از کشور خارج شوند. آنها باید محاکمه و به سزای اعمال خود برسند. آنها در صورت خروج از کشور به اپوزیسونی بر علیه نظام تبدیل خواهند شد و دشمنان انقلاب با وجود آنها زمینه حملات تبلیغاتی روزافزون بر علیه نظام و انقلاب را فراهم خواهند دید. ...
به هر حال امت حزب الله همچون گذشته خواستار محاکمه سران فتنه بوده و از این حق قانونی خود هرگز عدول نخواهد کرد.
United Kingdom
وقتي خدا هم فتنه گران را طرد ميكند!!!
Iran, Islamic Republic of
خروج سران فتنه از كشور خيانت به خون شهدايي است كه 8 سال براي دفاع از نظام و ميهن جان بر كف با تمام ابرقدرتها جنگيدند. كساني كه اجازه دهند اين فتنه گران از كشور خارج شوند خودشان خائنتر از اينان خواهند بود .