پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۹

حداد:هاشمی دنبال حفظ فتنه گران است

يکشنبه ۴ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب: 136130
رئيس کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي در خصوص تلاش هاشمي رفسنجاني براي تداوم ارتباط خود با سران فتنه گفت: هاشمي تلاش مي کند که فتنه گران را جزو خانواده انقلاب نگه دارد.
به گزارش شبکه خبر دانشجو، دكتر غلامعلي حدادعادل شب گذشته با حضور در جمع طلاب، دانشجويان و فعالان مساجد اهواز با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس و حضور خوزستان در خط مقدم جبهه سخت تصريح كرد: امروز دشمني که در هشت سال دفاع مقدس خوزستان را بمب باران کرد و به پيروزي نرسيد، با استفاده از وسايل و ابزار جنگ نرم نيز نتوانست خوزستان را تسليم خود کند.

وي با اشاره به ناآرامي ها و فتنه گري هاي سال گذشته اظهار داشت: خوزستان در جريان فتنه عملکرد قابل قبولي از خود نشان داد و نظام و دولت شاهد زحمتي از طرف خوزستان نبود.

رئيس کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي با تاکيد بر اين مسئله که سران فتنه به دنبال تحريک نظام هستند، تصريح کرد: سران فتنه و همسنگران آنها در خارج از کشور منتظر دستگيري هستند تا با قهرمان سازي بتوانند در بين مردم پايگاه اجتماعي داشته باشند و از کنار زدن خود جلوگيري کنند.

حدادعادل با بيان اينکه مردم در جريان فتنه متوجه شدند که اعتراض به انتخابات راهي براي براندازي نظام بود، ادامه داد: مردم با افزايش بصيرت خود متوجه افکار پليد اين افراد شدند.

وي با بيان اينکه خوزستان همچنان کانون حملات دشمن است، گفت: حضرت آيت الله موسوي جزايري در خوزستان توانسته وحدت ميان عرب و عجم و حوزه و دانشگاه را صورت دهد، نقش نمايندگي مقام معظم رهبري را به خوبي انجام داده و سبب پويايي و فعال بودن خوزستان در تمامي عرصه ها شود.

رئيس کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي در خصوص مسئله حجاب و اختلاف ميان مجلس و دولت بيان داشت: اختلاف دولت و مجلس در خصوص مسئله حجاب و عفاف بر سر مسائل ريز و کوچک است و هيچ کس با اصل آن اختلافي ندارد.

حدادعادل با اشاره به نظر دولت در خصوص اين طرح افزود: از نظر دولت برخورد با بي حجابي در صورتي جايز است که افراد به صورت سازمان يافته عمل کنند و در غير اين صورت بايد کار فرهنگي بر روي افراد انجام شود؛ اين در حالي است که نمايندگان مجلس مي گويند اگر فردي به صورت غير سازمان يافته خواستار نقض قانون حجاب و عفاف در کشور شد، آن وقت بايد با اين فرد چه برخوردي کرد.

وي تاکيد کرد: مجلس و دولت به دنبال رفع اين مشکل هستند، اما کسي که مي خواهد حرمت حجاب و عفاف را در کشور بشکند، بايد احساس ناامني کند.

رئيس کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي در خصوص تلاش هاشمي رفسنجاني براي تداوم ارتباط خود با سران فتنه گفت: هاشمي تلاش مي کند که فتنه گران را جزو خانواده انقلاب نگه دارد.

حدادعادل بيان داشت: هاشمي مي گويد که من سعي مي کنم ارتباط اينها را با نظام نگه دارم تا از ريزش آنها جلوگيري شود.

وي در خصوص حضور مشايي در کنار احمدي نژاد خاطرنشان كرد: حضور مشايي در کنار احمدي نژاد يک مسئله فرعي است و مقام معظم رهبري نيز آن را يک موضوع و مسئله فردي تلقي مي کنند.

مشاور مقام معظم رهبري با بيان اينکه مسائل مهمتر و اصلي تري در کشور وجود دارد، يادآور شد: اميدواريم که مسئله حضور مشايي در کنار احمدي نژاد بيش از اين ادامه پيدا نکند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حرف آقای رسائی درست است، که هاشمی از طرف خانواده های فتنه گران در بند، تحت فشار است که چرا فرزندان و همسران ما که به دستور شما و با حمایت فرزندان شما وارد این بازی شده اند در زندان باشند و مهدی برای ادامه تحصیل! رفته باشه لندن و فائزه خانم هم سفرهای خارجیش ادامه داشته باشه!
راستی آقای حداد یعنی ما نباید قانون را اجرا کنیم و این سران را محاکمه کنیم تا مبادا دیگران سو استفاده نکنند! سران فتنه...در بین مردم جایگاهی ندارند.
Netherlands
ظاهرا كه اينطور نيست!
Iran, Islamic Republic of
آقای حدا د با توجه به اینکه از مسئولان دلسوز نظام و نیز از نزدیکان امام خامنه ای میباشند همیشه عاقلانه و آینده اندیش صحبت می کنند و خیلی مواقع بوده که ایشان با روشنگریها و مصاحبه های به موقع آتش بسیاری از اختلافات را خوابانده اند و یا سرعت شعله ور شدنش را کم کرده اند. ممکن است گاهی حرفهایی بزنند که به نظر عده ای خوش و یا نا خوش بیاید اما ایشان همواره مصلحت نظام و انقلاب را در نظر داشته اند. خداوند ایشان را تا زمانی که در خط ولایت هستند هادی و حافظ باشد ان شا الله!
Iran, Islamic Republic of
اگر سران فتنه را نمي‌توانيم محاكمه كنيم لااقل مهدي و فائزه و... را كه مي‌توانيم محاكمه كنيم. محاكمه اينها موجي از شادي را در سراسر كشور به راه مي‌اندازد.
Iran, Islamic Republic of
اين چه استدلالي است كه هاشمي دارد وقتي فتنه گران خود نميخواهند با نظام باشند و رهبر هم گفته كه اينها از نظام خارج شده اند و هنوز هم برهمان اعتقاد و رفتار هستندچه اصراري است.
Iran, Islamic Republic of
چه صحبت غیر منطقی . وقتی رهبر انقلاب با این همه رحمت و محبت و تاکید بر دفع حداقلی این افراد را خارج از کشتی نظام قلمداد میکنند واقعا ارتباط داشتن با فتنه گران به بهانه ی حفظ آنها قابل باور نیست
Iran, Islamic Republic of
هاشمي تلاش مي کند که فتنه گران را جزو خانواده انقلاب نگه دارد یا اینکه جزو پیاده وسواره نظام خود؟!
Latvia
عملكرد آقاي هاشمي رفسنجاني مثل نامه تهديد آميز 19 خرداد88 ايشان به رهبري ، خطبه هاي آخرين نماز جمعه ايشان ، حضور موثر فرزندان ايشان در اغتشاشات ، تحريك مردم به اغتشاش در صورت عدم انتخاب آقاي موسوي توسط همسر ايشان در روز انتخابات ، ديدار با خانواده زندانيان اغتشاشات بعد از انتخابات و ... همه و همه بيانگر نقش مهم ايشان( فراتر از حفظ) جنبش مرده سبز مي باشد.
Iran, Islamic Republic of
به نظر مي رسه بيشتر آقاي هاشمي به دنبال حفظ خودشون و خانواده معظمشون!!!!! هستند....