سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

پيكر همسر آیت الله منتظري تشییع شد

يکشنبه ۸ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب: 103725
معاون سياسي امنيتي استاندار قم گفت: مراسم تشييع پيكر همسر منتظري در فضايي كاملا آرام و بدون تنش و درگيري برگزار شد.

احمد حاجي‌زاده پيش از ظهر امروز در حاشيه برگزاري مراسم تشييع پيكر همسر منتظري در گفتگو با خبرنگار فارس در قم گفت: تمام تمهيدات لازم براي برگزاري اين مراسم انجام شد تا شاهد برگزاري يك مراسم خوب باشيم.

وي ادامه داد: با خانواده مرحوم منتظري نيز صحبت شد و تمام امكانات در اختيار آنها قرار گرفت تا بدون مشكل مراسم خاكسپاري انجام شود.

معاون سياسي امنيتي استاندار قم بيان داشت: همچنين با توليت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) هماهنگي صورت گرفت تا پيكر خانم رباني در حرم مطهر نيز تشييع شود.

حاجي‌زاده با بيان اينكه طبق اعلام قبلي و هماهنگي‌هاي صورت گرفته با خانواده مرحوم منتظري مكان تشييع مشخص شد، گفت: پس از تشييع پيكر خانم رباني در حرم مطهر، جنازه به مسجد باب‌الجنه منتقل شد و پس از آن بر دوش خانواده وي تا گلزار شهدا تشييع شد.

حاجي‌زاده در خصوص دفن ماه‌سلطان رباني در گلزار شهدا يادآور شد: با توجه به اينكه اين خانم، مادر شهيد است قبري آماده شد و با خانواده مرحوم منتظري نيز هماهنگ شد و طبق نظر آنها، اين مرحومه در قطعه مادران شهيد گلزار شهداي قم دفن شد.

معاون سياسي امنيتي استاندار قم با اشاره به فضاي آرام حاكم بر مراسم تشييع گفت: كوچك‌ترين درگيري و يا اتفاقي در اين مراسم رخ نداد و ما شاهد برگزاري مراسم كاملا آرام بوديم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *