چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۱۲:۲۲
داغ کنيد+ ۰
محسن رضایی در توئیتی نوشت: ‌نه در مذاکره و نه‌ در روند آتش‌بس اجازهٔ زیاده‌خواهی به آمریکا را نخواهیم‌ داد. پاسخ هر شلیک و تجاوزی، رگباری از موشک و پهپاد است. تاریخ به عقب باز نمی‌گردد و متجاوز به سرعت تنبیه خواهد شد.
سرلشکر رضایی: پاسخ هر شلیک و تجاوزی، رگباری از موشک و پهپاد است
https://jahannews.com/vdcb08b9wrhbw5p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما