سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۱۴:۳۶
تعداد نظر۱
داغ کنيد+ ۰
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از بررسی طرح اصلاح مصوبه نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل‌ونقل عمومی شهر تهران در چهارصد و دوازدهمین جلسه شورا خبر داد.
تصمیم‌گیری در مورد حمل‌ونقل رایگان تهران به هفته آینده موکول شد
به گزارش جهان‌نیوز، علیرضا نادعلی، با اشاره به بررسی طرح اصلاح مصوبه نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران در چهارصد و دوازدهمین جلسه شورا که امروز – سه شنبه ۱۲ خردادماه ۱۴۰۵- برگزار شد، به خبرگزاری شهر گفت: در جلسه امروز نظرات کمیسیون‌های برنامه و بودجه و عمران و حمل و نقل در خصوص این طرح ارائه شد و بررسی‌های لازم صورت گرفت.

وی همچنین تصریح کرد: مباحث مفصلی در رابطه با این طرح صورت گرفت و موافقان و مخالفان نظرات خود را مطرح کردند اما موضوع به جمع‌بندی نهایی برای رأی‌گیری نرسید و در جلسه هفته آینده شورا بررسی نهایی خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: درمجموع فضا مثبت بود اما به هرشکل موافقان و مخالفان نکات فنی خود را مطرح کردند.
https://jahannews.com/vdcjmvehauqeovz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

معرفت
حمل ونقل شهری حقوق بیت المال است که در ساخت وتجهیزات ونگهداری آن ز ماالیات شهر نشینان هزینه شده والبته روند آن مداومت دارد لطفا از کیسه خلیفه خرج نکنید هر راکبی باید که برای مرکب هزینه بدهد .اینهم شده غائله بنزین که مردم بی ماشین جور سواران را باید بکشند .انشاالله که هدف تبلیغ برای انتخاب نباشد