دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۲۲:۵۹
تعداد نظر۸
داغ کنيد+ ۰
فرمانده سپاه قدس نوشت: شرارت صهیونیست‌ها در لبنان و غزه در سایهٔ حمایت‌های وقیحانه آمریکا، عزم محور مقاومت را برای توسعه پشتیبانی‌ها از هر ۲ جبهه، اقدام برای فعالسازی سایر جبهه‌ها و همسان‌سازی وضعیت ترافیکی تنگهٔ باب‌المندب با تنگهٔ هرمز رقم خواهد زد. رژیم مفلوک صهیونی بداند جنایت توامان در جنوب لبنان و غزه، او را در گرداب عملیات‌های حزب‌الله و طوفان دوبارهٔ جوانمردان فلسطینی گرفتار خواهد کرد.
https://jahannews.com/vdcf1yd1yw6dcxa.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

خداقوت به فرمانده دلیر و شجاع نیروی قدس
محمد افشین خواه
شما را به خدا این قدر رجز نخوانید قدری هم عمل کنید.
اگر به رجز خواندن است ، یک بار هم که شده شخص ترامپ و شخص نتانیاهو را تهیدید به ترور و قصاص خون امام شهیدمان کنید.
رضایی ع ر
اینو خدائی راست میگه اگر به جای این همه رجز خواندن
یه کوچولو عمل کرده بودید مثلا" همون موقع که تنگه هرمز را بر روی شناور های امریکائی صهیونی و کشور های همسو با آنها بسته اعلام کردید تنگه باب المندب را هم می بستید تا الان کار جنگ علیه ایران و لبنان و فلسطین
یکسره شده بود
حسن
دوست عزیز
به نظر من انتقام خون فرماندهان و رهبر شهید باید گرفته بشه اما از اون مهم تر
اخراج امریکا از منطقه است و این هدف نهایی رهبر و فرماندهان بود
اتفاقا در قیاس با حجم و شدت رجزها به ویژه در سطح مسئولین رده بالای دولت بسیار عقب ماندگی داریم، بخش نظامی کشور ثابت کرده که تهدیدهایش اعتبار بالائی دارد ...
....
در ادامه سیاست بدیم بره ، و پس از اینکه سوریه را دادیم رفت ، نوبت به دادن لبنان بود که برخلاف سوریه این بار با مقاومت قهرمانانه حزب الله عزیز مواجه شد و حضور و مطالبه گری مردم در خیابان مسئولین را وادار به موضع گیری کرد
خداوند نگه دارش باشد اقدام قاطع بر علیه تروریست های آمریکایی را خواستاریم