نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای از پیام «دقیق»، «متقن»، «جامع» و «راهگشای» رهبر معظم انقلاب خطاب به نمایندگان ملت قدردانی کرده و عهد خود را با امام امت تا تحقق مجلسی تراز امت مبعوث شده، تجدید کردند.
به گزارش جهان نیوز، در بخشهایی از این پیام که به امضای نمایندگان دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی رسیده، آمدهاست؛
خرداد امسال با حسرت دیدار امام شهیدمان که هرسال قسمت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی می شد و از دستورات، ارشادات و نصایح قاعد امت بهره می بردیم بر ما گذشت.
اما امام عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله سید مجتبی حسینی خامنه ای همانگونه که انتخاب شایسته شان به رهبری ملت شریف و ایران عزیز، موجی از امید و حماسه را در کشور گستراند، با پیام دقیق، متقن، جامع و راهگشایشان، بار دیگر نقشه راه خانه ملت را در پیش چشمان نمایندگان مردم گشودند.
ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر خود می بالیم که از نعمت ولایت برخورداریم و در دهه مبارک امامت و ولایت، عهد خود را با امام انقلاب تازه می کنیم.
ما نمایندگان مجلس دوازدهم، متعهد می شویم مجلس تراز مردم مبعوث شده ی ایران اسلامی را ترسیم کنیم.
مجلس پساجنگ به تعبیر رهبر معظم انقلاب، «مجلس امید، پیگیر مطالبات مردم شریف ایران اسلامی، متوجه به نیازهای اصلی کشور، مصمم به کار و ابتکار مضاعف، تسریع کننده و تعمیق دهنده قانونگذاری و نظارت در مسیر ریلگذاری آیندهی ایران اسلامی» خواهد بود و بی وقفه برای تحقق آن تلاش خواهیم نمود.
چرا که جهاد ادامه دارد و «سنگر خط مقدم تحول در مسیر پیشرفت کشور» با عنایت خدای متعال و اعتماد مردم شریف و غیور کشورمان امانتی نزد ماست که امید است با توسل به ولی الله الاعظم ارواحنا فداه و هدایت های سکاندار نظام اسلامی، به اعتلای بیشتر کشور بینجامد.
ما خادمین ملت در سنگر مجلس، از توجه و لطف رهبر عزیزمان و عنایتی که به این خدمتگزاران داشتند صمیمانه قدردانی می کنیم و امیدواریم «بهطور مجاهدانه تمام توان و ظرفیت خود را برای حکمرانی همافزا با دولت و سایر دستگاهها در عین استقلال قوه مقنّنه، در مسیر نوسازی شایستهی کشور، گرهگشایی از دغدغههای مردم خصوصاً مسائل اقتصادی و معیشتی، رونق تولید و اشتغال، رشد تراز علم و صنعت، اعتلای فرهنگ و اخلاق، مبارزه با فساد مالی، مهار تورم و گرانی و محرومیتزدایی همهجانبه» مصروف کنیم.
«تشخیص صحیح اولویتها، آرای مبتنی بر مطالعات و مشورت های عمیق کارشناسی، زیست مردمی و ارتباط گسترده با مردم، فسادستیزی همهجانبه، ترجیح منافع ملّی و مطالبات عمومی بر نیازها و منافع جناحی و گروهی و منطقهای، توجه به دیپلماسی پارلمانی، شجاعت و اعلام مواضع شفاف و مقتدرانه در برابر زیادهخواهیهای مستکبران و توجه هوشمندانه و انقلابی به موقعیت تازهی ایران در منطقه و جهان، پاسداری بیش از پیش از وحدت صفوف منسجم و بههمپیوسته ملّت با کنار گذاشتن اختلافات غیرموجّه و حتی موجّه و نیز صیانت از وحدت و پرهیز از اختلافات پوچ سیاسی و برجسته کردن تفاوتهای اجتماعی» از دیگر دستورات صریح رهبر معظم انقلاب در پیام نغز و جامع به مجلس است که با نصب العین قراردادن آن، برای تحقق آن ها شبانه روز خواهیم کوشید.
دشمن در خیال خام خود با فشار اقتصادی و ایجاد تفرقه و تجزیهی اجتماعی به دنبال جبران شکست مفتضحانه خویش در جنگ تحمیلی سوم است و توجه به معیشت مردم به ویژه اهتمام به تحقق شعار سال «اقتصاد مقاومتی در سایه وحدت ملّی و امنیّت ملّی» با نظارت مشفقانه و قانونگذاری مبتنی بر کار کارشناسی و واقع گرایانه می تواند ما را از این مرحله نیز عبور دهد.
امام خامنه ای فرمود نمایندگان مجلس در تراز مردم مبعوث ظاهر شوند
اما قالیباف اعلام کرد عامل تعطیلی مجلس، دستور شورای عالی امنیت ملی به ریاست پزشکیان است.
پس تکلیف خیابان سنگین تر شد!
خیابان هم باید پرشورتر از قبل حمایت از ولی فقیه را فریاد بزند
و هم جور تعطیلی مجلس را بکشد و خود مردم مستقیم مطالباتشان منجمله لزوم بازگشایی مجلس و ساماندهی اقتصاد رهاشده از قبل جنگ رمضان را فریاد بزند.
ظاهراً خیابان تنها قدرتی است که حضرات وفاقی توان و جرات تعطیل کردن آنرا ندارند.
یاعلی خیابان!
مگر خون نمایندگان عزیز از خون رزمندگان و مردم در خیابان رنگین تر است مجلس که تعطیل باشد سو مدیریت بیداد و هرج و مرج اقتصادی حاکم خواهد شد کما اینکه شاهد آن هستیم.