رئیسمجلس در واکنش به تشدید نقض آتشبس از سوی آمریکا و رژیم دستآموزش، نوشت: باید هزینهٔ جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان را پرداخت کنید، همه چیز سر جای خودش قرار خواهد گرفت.
به گزارش جهان نیوز، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به حملات شدید رژیم صهیونیستی در لبنان در حساب کاربری خود نوشت:
اعمال محاصره دریایی و تشدید جنایات جنگی در لبنان توسط رژیم نسلکش صهیونیستی، شواهد روشن عدم پایبندی آمریکا به آتش بس است.
قالیباف با اشاره به اینکه هر انتخابی، هزینهای دارد و صورتحساب آن هم از راه میرسد؛ گفت: همه چیز سر جای خودش قرار خواهد گرفت.
دسته گل مذاکرات با آمریکا باعث شده که قیمت نفت خام WTI همچنان کمتر از ۹۰ دلار باقی بماند و درحالی ایران امتیاز کاهش قیمت نفت را به ترامپ داده که هر شب به جنوب کشور حمله میشود، تحریم روی تحریم اضافه میشود و کشتیهای ایران از محاصره دریایی برگشت میخورند و شیعیان جنوب لبنان و حزب الله عزیز با فجیع ترین بمباران می شوند.
حزب الله لبنان میتواند رژیم صهیونی را از بین ببرد؟؟؟ چنین توانی را الان دارد؟؟؟ اگر توانش را ندارد چرا بیخودی میجنگد؟؟!! اگر توانش را دارد زودتر کار را تمام کند. کش دادن جنگ به نفع مردم لبنان نیست.
یعنی واقعا فکر می کنید ما این قدر بی سواد و کم هوش هستیم که با چهار تا توییت اینجوری بهتون مرحبا بگیم؟ وقتی هیچ عملی نیست جنگی که میشد به نتیجه غایی رسوند با آتش بس بی موقع فاجعه لبنان و بعد از لبنان فاجعه ی جدیدی در ایران را به همراه خواهد داشت
داستانی که زمان انتخابات تبلیغ ایشان را میکردند روحانیون مداحان خانواده های شناخته شده ,هیچ نظری در مورد ریوندی که جناب قالیباف در پیش گرفته ندارن؟؟؟!!!!فقط در حال حرف زدن