سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۱۱:۳۵
تعداد نظر۳
داغ کنيد+ ۰
افشای ساخت سالانه ۴۰ تا ۵۰ فیلم زیرزمینی در کشور از زبان کارگردان سینما و عضو شورای پروانه نمایش ارشاد
اسعدیان: از دیدن بعضی فیلم‌ها خجالت می‌کشم
https://jahannews.com/vdcdff0n5yt0jz6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مرصاد
ما از خیلی از اتفاقات نامیمون ، در جامعه ، خجالت میکشیم ! اما مسئولین با این ناهنجاریها ، برخورد نمی کنند !!
نمی توانند فیلم‌ بسازند مجبورند با نمایش ابتذال دنبال مشتری بگردند.
وقتی همه چیز به خاطر فضای مجازی عوض شده چطور هنوز قوانین نظارت و پروانه ساخت و پروانه نمایش و سایر قوانین مرتبط عوض نشده اند؟؟؟
چرا این قدر در تطبیق خودمان و تطبیق قوانین با شرایط جدید کُند هستیم؟ چرا سرعت لازم را نداریم؟ چرا می گذاریم یک عده در نمایش و فروش ابتذال موفق شوند؟
نمی توانیم تمام تقصیر را گردن تولیدکنندگان و نمایش دهندگان ابتذال در آثار نمایشی بیندازیم.