وقتی همه چیز به خاطر فضای مجازی عوض شده چطور هنوز قوانین نظارت و پروانه ساخت و پروانه نمایش و سایر قوانین مرتبط عوض نشده اند؟؟؟
چرا این قدر در تطبیق خودمان و تطبیق قوانین با شرایط جدید کُند هستیم؟ چرا سرعت لازم را نداریم؟ چرا می گذاریم یک عده در نمایش و فروش ابتذال موفق شوند؟
نمی توانیم تمام تقصیر را گردن تولیدکنندگان و نمایش دهندگان ابتذال در آثار نمایشی بیندازیم.