دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۰۸:۲۱
تعداد نظر۱۵
داغ کنيد+ ۱
سپاه پاسداران اعلام کرد: مبدا تجاوز به دکل مخابراتی سیریک که در خاک کویت قرار دارد، هدف قرار داده است.
پاسخ تلافی‌جویانه سپاه به ارتش تروریست آمریکا/ مبدا تجاوز به دکل مخابراتی سیریک هدف قرار گرفت
به گزارش جهان نیوز، ساعتی قبل، صدای انفجارهای مهیبی در کویت به گوش رسید و آژیرهای خطر در این کشور به صدا درآمد‌.

بر اساس گزارش منابع محلی حملات پهپادی و موشکی، اهدافی در خاک این کشور عربی مورد اصابت قرار داده است.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این باره، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دنبال تجاوز ساعتی پیش ارتش متجاوز امریکا به یک دکل مخابراتی در سیریک واقع در استان هرمزگان، رزمندگان نیروی هوافضای سپاه پایگاه هوایی مبدأ تجاوز را مورد هدف قرار دادند و اهداف پیش بینی شده منهدم گردید.

نیروی هوافضای سپاه اخطار داد در صورت تکرار تجاوز، پاسخ کاملاً متفاوت خواهد بود و مسئولیت آن به عهده رژیم متجاوز و کودک کش امریکا است.
https://jahannews.com/vdcjoyehouqeohz.fsfu.html
# تگ ها
نام شما
آدرس ايميل شما

خیلی ضعیف برخورد می کنید..اونا چون عکس العمل شما را کنترل می کنند بازم می زنند...متاسفم ..بابا بزن لهش کن
از کجا فهمیدی ضعیف عمل کردن؟ کویتی هستی؟ اونجا بودی؟ دیدی؟ ندیدی؟
خوب شما بگو از کجا فهمیدی که قوی عمل کردن حملاتشون قطع شد و یا خودشون چیزی گفتن
از اونجا که چند روزه مرتب دارن ما رو می زنند یعنی پاسخ ما بازدارندگی نداره...
متاسفانه در جبهه لبنان هم دارند به شدت جنایت می کنند و تصمیم درستی از ناحیه ی مسئولین ما گرفته نمی شود.
خدارو شکر آنش بس نقض نشد و آمریکای مهربون بازهم از موشک های ضد نقض آتش بس استفاده کرد!!!
به نیروهای نظامی انتقاد کنید. اما تخریب و تمسخر نکنید.
اقا انتقد کنید یعنی چی؟ خیلی هنوز معنی تخریب و انتقاد رو نمی دونن حالا شما بگو انتقاد کنن که چی بشه تو جای امن نشسته دای و نظر میدی
آی کیو اگه دقت کنی مخاطب این حرف عاشقان مذاکره و کسانی هستن که با اینهمه نقض آتش بس هنوز له له سفرهای دور دنیا و مذاکره دارن نه نیروهای مسلح عزیزمون
خاک کویت و بحرین و امارات و قطر را به توبره بکشید
کاظم
پاسخ تجاوز اگر دردناک نباشد باز دارنده نیست.
صادق
شرایط نه جنگ و نه صلحی که تو لبنان حاکم بود اکنون سر ایران اومده این یعنی باند صیهونی هر زمانی بخواهند حمله کنند و این بدترین شرایط برای ایران است
دسته گل مذاکرات با آمریکا باعث شده که قیمت نفت خام WTI همچنان کمتر از ۹۰ دلار باقی بماند.
درحالی ایران امتیاز کاهش قیمت نفت را به ترامپ داده که هر شب به جنوب کشور حمله می‌شود، تحریم روی تحریم اضافه می‌شود و کشتی‌های ایران از محاصره دریایی برگشت می‌خورند.
بزن که خووووب میزنی....
علی کول
با عرض سلام و احترام و ادب خدمت تمامی رزمندگان اسلام و ایران عزیز و بزرگوار و قدرتمند و رزمندگان جبهه های مقاومت اسلامی درود خدا بر شما مجاهدان راه خدا که در میدان نبرد با حضور مقتدرانه و مردانه ی ایرانی ثابت کردید که هیچ قدرتی بالا تر از قدرت ایمان نیست من به عنوان یک ایرانی وطن دوست وملی گرا از توابع شهرستان زابل استان سیستان و بلوچستان شرقی ترین مرز کشور عزیزمان ایران عزیز دست و پای همه شما عزیزان را می بوسم و آرزو میکنم که در میدان نبرد تا نابودی دشمنان قسم خورده ایران عزیز این آمریکا یی های سگ صفت و نامردان وکفتارگ های اسراییلی وحشی صفت تا پای جان در کنار شما عزیزان و سروران گرامی بجنگم