به گزارش جهان نیوز، پخش برنامه «به من چه» که از روبیکا منتشر و اجرای آن را مجید واشقانی برعهده داشت، به دستور سازمان تنظیم مقررات رسانههای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی متوقف شد.
این برنامه در روزهای گذشته بحثهایی را در فضای مجازی پیرامون پوشش برخی از چهرههایش ایجاد کرده بود.
این دختران سر برهنه در این برنامه معلوم نیست آمده بودند در این برنامه حرف های جدی بزنند یا آمده بودند سر و تیپ رنگ آمیزی شده ی خودشان را جهت جلب توجه و مسائل ... .. نمایش دهند؟
راستش دلم برای اون پسر نوجوان سوخت که اوندختر با اون گیس ها و آرایش و ... و ادا و اطوارش .... .... .
.... .
دختر نوجوان با هفت قلم آرایش ؟؟؟؟!!!!!!
چه خبره ؟؟؟ !!!!!!
از الان و از این سن شروع کرده اند ؟؟؟؟ !!!!!
واقعا شان و شخصیت انسان این هست؟؟؟ !!!!!
والله که پسرها و مردها حیا دارند و شرم می کنند از اینها.
در خیابان ها که رسما نیمه برهنه می گردند و با شلوارهای به شدت پاره و تی شرت های کوتاه و تنگ و یقه های باز و غیره.
عزیزان همان طور که پیش بینی می شد کشف حجاب فقط قدم اول و مجوز حرکت به سمت برهنگی بود که یه عده به خودشان داده اند و وارد مرحله ی کشف لباس شده ایم و کشفیات پوشش و لباس خانم ها تازه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
قبلا فکر می کردم سطح حساسیت مسئولین در خصوص بد حجابی کاهش پیدا کرده ولی الان اطمینان دارم که اصولا این عزیزان سنسور مخاطرات اخلاقی و اجتماعی را از مدار خارج کرده و همه چیز را به انسجام ملی و مصلحت ها گره زده اند...
یه جوری میگید انگار ادم فضایی دیدید. موضوع اصلی برنامه که همبستگی همین بقوله شما کم حجابها هست رو نمیبینید . اگه اذیت میشید میتونید صوتشو گوش کنید خب. همه نوع قشر جوون داخل اون برنامه بود دیگه درسته؟ با حجاب هم بود چرا بهش اشاره ایی نمیشه؟ همون احکام خدا ذهنتونو شفا بده