يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۰۸:۳۲
تعداد نظر۱
داغ کنيد+ ۱
آمریکا بار دیگر به یک شناور جدید در شرق اقیانوس آرام حمله کرد که سه کشته به همراه داشت.
حمله آمریکا به شناورها جان بیش از ۲۰۰ نفر را گرفت
به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم، آمریکا بار دیگر به یک شناور جدید در شرق اقیانوس آرام حمله کرد که سه کشته به همراه داشت.

فرماندهی تروریستی آمریکا «سنتکام» از حمله جدیدی علیه یک قایق در حال حرکت در شرق اقیانونس آرام خبر داد که (به زعم آن) احتمالا با قاچاق مواد مخدر مرتبط بوده است.

ارتش آمریکا روز گذشته هم از حمله‌ به یک کشتی در شرق اقیانوس آرام و کشته شدن ۳ نفر در این حمله خبر داده بود. بدین ترتیب، شمار کشته‌شدگان ناشی از این‌گونه حملات به بیش از ۲۰۰ نفر رسید.
https://jahannews.com/vdciqua3ut1avv2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهین کاسب
بدون
هیچ
مدرکی
حمله
میکنند