شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۱۲:۲۷
تعداد نظر۴
داغ کنيد+ ۰
محسن رضایی در توئیتی نوشت: همانطور که پیش بینی می شد، رئیس جمهور آمریکا برای سومین بار در حال خیانت به دیپلماسی است. او با ادامه محاصره دریایی و زیاده خواهی در مذاکرات، بیش از پیش ثابت کرد که اهل مذاکره نیست و اهداف دیگری را دنبال می کند.
https://jahannews.com/vdcjoyehyuqeoaz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

این که اظهر من الشمسه
این که موضوع تازه‌ای نیست. مسئله اینجاست که چرا شماها عبرت نمی‌گیرید و به جای زدن سیلی‌های سخت به آمریکا و متحدان منطقه‌ای‌اش، دائم حرف از دیپلماسی و مذاکره می‌زنید و پشت سر هم به کشور خسارات می‌زنید.
حسین
واقعا این دیپلماسی چقدر مقدس است؟ آیا از رهبر شهید ما مقدس تر است که بنظر می رسد بعضی از سیاسیون ما از این که به دیپلماسی خیانت شود بیشتر ناراحت می شوند تا این که رهبر ما شهید شود.
چرا باورتان میشه . آقا خوک زرد یعنی خیانت و نجاست