شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۱۰:۱۶
داغ کنيد+ ۰
«عباس گودرزی» به عنوان سخنگوی هیئت رئیسه در سومین اجلاسیه دوره دوازدهم معرفی شد.
گودرزی سخنگوی هیات رئیسه مجلس ماند
به گزارش جهان نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، در جلسه امروز (۹ خرداد ماه) هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، «عباس گودرزی» به عنوان سخنگوی هیئت رئیسه در سومین اجلاسیه دوره دوازدهم معرفی شد.

گودرزی در اجلاسیه دوم مجلس دوازدهم نیز سخنگوی هیئت رئیسه مجلس بود.
https://jahannews.com/vdcee78oojh8vfi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما