جناب قالیباف گفته اول آمریکا باید قدم برداره بعد ما قدم برداریم...الان طرف اومده رهبرمون رو شهید کرده تازه شما داری نگاه میکنی ببینی قدم برداره؟؟!!!بعدش قدم شما چی میتونه باشه که آمریکا رو راضی کنه ؟؟ تو هسته ای رو بده تنگه رو هم باز کن مطمئن باش قدم بعدی اون زدن رهبر جدیده...
مبارک اون وطن فروش های اینترنشنال باشه که چنین کارفرمایی دارند. البته سالیان سال است که همه می دانند که این شبکه توسط سعودی ها اداره و حمایت مالی میشه ... وهابیت با این رسانه ها قصد حمله به افکار مردم رو داره اما نمی دونه که مردم ایران دیگر حنای بی رنگ اونارو شناختن
اگر امروز هنوز عده ای در داخل به وقایع عاشورا و معصومین سلام الله علیها شک داشته باشند باید در انسان بودن خود شک کنند
امروز دقیقا وقایع آن زمان تکرار شد و یزیدیان زمان (رهبران کشورهای عربی، عربستان،امارات،اردن،کویت،قطرو بحرین در مقابل حق ایستادند و نشان دادند که بی خود نیست در زیارت عاشورا اجدادشان را لعن می کنیم
چرا نیروهای اطلاعاتی ما حامیان مالی ، مالکان و تولیدکنندگان محتواهای دروغ چنین شبکه هایی را ترور نمی کنند ؟ چرا مجریان و برنامهسازان این شبکهها باید زنده باشند؟ چرا ساختمانهای این رسانهها را منفجر نمیکنند؟
خوابید یا بیدار؟