شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۰۸:۴۹
تعداد نظر۱۹
داغ کنيد+ ۱
تصویر مالک سعودی ایران اینترنشنال
به گزارش جهان نیوز، فردی که در تصویر می‌بینید مالک شبکه ایران اینترنشنال است!

شبکه ایران اینترنشنال متعلق به شرکت ولنت در انگلیس با مدیریت فردی با نام عادل العبدالکریم با تابعیت سعودی است.

 

 
https://jahannews.com/vdcb5gb9wrhbwzp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما

.....
روجا
چرا ایران اقدامی علیه این مالک تروریست پرور و عوامل و دست اندرکاران شبکه ضد ایرانی اسرائیل اینترناشنال نمی کند.؟
چکار بکنه اصلا باید بمونه و ابروش و سرمایه اش کاملا بره و در ن هایت به سرنوشت من و تو دچار بشه
باخیانت پول وسرمایه توسطعوامل به اصتلاح خادمین شریفین
یا حیدر کرار زند نقش به زودی
بر پرچم سبز عربستان سعودی
شمشیر عجم منتظر رخصت جنگ است
مکه بشود مرکز ایران چه قشنگ است
جناب قالیباف گفته اول آمریکا باید قدم برداره بعد ما قدم برداریم...الان طرف اومده رهبرمون رو شهید کرده تازه شما داری نگاه می‌کنی ببینی قدم برداره؟؟!!!بعدش قدم شما چی می‌تونه باشه که آمریکا رو راضی کنه ؟؟ تو هسته ای رو بده تنگه رو هم باز کن مطمئن باش قدم بعدی اون زدن رهبر جدیده...
چرا تعیین تکلیف نمی کنید این سعودی ها رو؟
قطعا صهیونیست ها پشت کل داستان هستند ولی تا جاییکه امکان دارد پرونده های مختلف باید تعیین تکلیف شوند.
تعیین تکلیف نداره این سعودی ها چون در جنگ رمضان ثابت شد که هیچی نیستن
پول از سعودی هست نقشه و طراحی و اجرا توسط موساد هست کاملا این شبکه اسراییلی و موسادی است. مغز سیاه موساد پول سیاه سعودی
هر چی هم که بگی مردم با با بصیرت ایران هویت و ذات گردانندگان این شبکه رو شناختن
بزودی سقط خواهد شد بیاری خدا این کثافتها را باید به فاضلاب تاریخ فرستاد
مبارک اون وطن فروش های اینترنشنال باشه که چنین کارفرمایی دارند. البته سالیان سال است که همه می دانند که این شبکه توسط سعودی ها اداره و حمایت مالی میشه ... وهابیت با این رسانه ها قصد حمله به افکار مردم رو داره اما نمی دونه که مردم ایران دیگر حنای بی رنگ اونارو شناختن
چقدر لجن و پست .
کاش ادم با ارزشی برای نوکری انتخاب می کردند !
سید
اگر امروز هنوز عده ای در داخل به وقایع عاشورا و معصومین سلام الله علیها شک داشته باشند باید در انسان بودن خود شک کنند
امروز دقیقا وقایع آن زمان تکرار شد و یزیدیان زمان (رهبران کشورهای عربی، عربستان،امارات،اردن،کویت،قطرو بحرین در مقابل حق ایستادند و نشان دادند که بی خود نیست در زیارت عاشورا اجدادشان را لعن می کنیم
محسن
مزدور مزدک مزدک میرزایی کارفرماش ال سعود ه صدا وسیما این گرارش کارفرما پخش کنه
چرا نیروهای اطلاعاتی ما حامیان مالی ، مالکان و تولیدکنندگان محتواهای دروغ چنین شبکه هایی را ترور نمی کنند ؟ چرا مجریان و برنامه‌سازان این شبکه‌ها باید زنده باشند؟ چرا ساختمان‌های این رسانه‌ها را منفجر نمی‌کنند؟
خوابید یا بیدار؟
این جنایتکار صهیونیست باید بهدرک واصل شود
به امید نابودیش
یک گلوله حرومش کنید