جمعه ۸ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۱۷:۱۱
تعداد نظر۳
داغ کنيد+ ۰
محمد معتمدی در توئیتی نوشت: چند رادارشان منهدم شد و حاصل شد برگشت آب به دریاچهٔ ارومیه حالا فکر کنید اگر کلا شرشان از منطقهٔ ما کم می‌شد همه‌چیز چقدر پربرکت‌تر بود.
https://jahannews.com/vdcaawnou49nai1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما

شرم بر ایران فروشان و وطن فروشان غربگدا.
درود بر غیرت و شرف هنرمند گرانقدر ایران زمین.
باشرف مثل آقای معتمدی