محمد معتمدی در توئیتی نوشت: چند رادارشان منهدم شد و حاصل شد برگشت آب به دریاچهٔ ارومیه حالا فکر کنید اگر کلا شرشان از منطقهٔ ما کم میشد همهچیز چقدر پربرکتتر بود.