رییس مجلس و رییس هیئت مذاکره کننده ایران در پیامی 3 بندی موضع صریح ایران درباره مذاکره با آمریکا را اعلام کرد.
به گزارش جهان نیوز، محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و مسئول هیئت مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران در پیامی 3 بندی موضع صریح ایران درباره مذاکره با آمریکا را اعلام کرد:
1- ما امتیازات را نه با گفت وگو، بلکه با موشکها میگیریم، در مذاکره فقط آنها را تفهیم میکنیم.
2- اعتمادی به تضمینها و حرفها نداریم، فقط رفتارها معیار است. هیچ اقدامی پیش از اقدام طرف مقابل انجام نخواهد شد.
3- پیروز هر توافقی کسی است که از فردای آن، بهتر برای جنگ آماده شود.
دوست عزیر این حرف شما مثل این است که سر کسی را ببری بعد به اوت بگی خوب حالا بیا حرف بزنیم که مشکل ما کجاست؟ دنیا باید چهره واقعی این جنایتکاران آمریکایی و صهیونیست را ببیند
داداش بالاخره تهش باید یه معاهده یا چهارچوبی مشخص بشه دیگه
برای اینکه بشینن حرف بزنن
میخوای نسخه چاپی خواسته ها رو ببندید پای کبوتر بفرستی براشون که امضا کنن؟
آن چهل روز اول که نیروهای نظامی ایران ، پایگاه های آمریکا و سرزمین های اشغالی فلسطین که محل سکونت شیاطین صهیونیستی می باشد ، را با موشک ، شخم زدند ، را باید ایام « مذاکره » نامید
آقای قالیباف مگر قرار نبود آتش بس برای تمامی اعضای محور مقاومت باشد ؟ پس چی شد ؟
جانان من اندوه لبنان کشت ما را
اسرائیل از رود "لیتانی" عبور کرد.
رزمندگان ما دست روی ماشه و آماده.
سیاسیون ما درگیر مذاکره برای دریافت چند دلار از پولهای بلوکه شده خودمان.
خدایا خودت به داد شیعیان مظلومِ مقتدرِ مقاومِ لبنان برس.
جناب آقای قالیباف خدا پشت و پناهتان باشه به این سگ زرد رو ندهید هیچ غلطی نمی تواند بکند
فقط خواهشا از طرف ملت ایران هم پیگیری خسارات وارده در جنگ باشید رقم خیلی زیادی خسارات زدن به کشور
حضرت علی(ع) به لشگریانش می فرمایند در تابستان می گویم بجنگید می گویید گرم است در زمستان می گویم بجنگید می گویید سرد است حکایت شماست ولی فقیه می گوید مذاکره ممنوع جنابعالی اینگونه توجیه می کنید
دسته گل مذاکرات با آمریکا باعث شده که قیمت نفت خام WTI همچنان کمتر از ۹۰ دلار باقی بماند
درحالی ایران امتیاز کاهش قیمت نفت را به ترامپ داده که هر شب به جنوب کشور حمله میشود، تحریم روی تحریم اضافه میشود و کشتیهای ایران از محاصره دریایی برگشت میخورند.