جمعه ۸ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۱۶:۴۸
تعداد نظر۳۷
داغ کنيد+ ۱
رییس مجلس و رییس هیئت مذاکره کننده ایران در پیامی 3 بندی موضع صریح ایران درباره مذاکره با آمریکا را اعلام کرد.
قالیباف: ما امتیازات را نه با گفتگو، بلکه با موشک‌‌ها می‌گیریم، در مذاکره فقط آن‌ها را تفهیم می‌کنیم/ هیچ اعتمادی به تضمین‌ها و حرف‌ها نداریم
به گزارش جهان نیوز، محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و مسئول هیئت مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران در پیامی 3 بندی موضع صریح ایران درباره مذاکره با آمریکا را اعلام کرد:

1- ما امتیازات را نه با گفت وگو، بلکه با موشک‌‌ها می‌گیریم، در مذاکره فقط آن‌ها را تفهیم می‌کنیم.

2- اعتمادی به تضمین‌ها و حرف‌ها نداریم، فقط رفتارها معیار است. هیچ اقدامی پیش از اقدام طرف مقابل انجام نخواهد شد.

3- پیروز هر توافقی کسی است که از فردای آن، بهتر برای جنگ آماده شود.

https://jahannews.com/vdcfexd1cw6dcva.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

وقتی امتیازی با موشک گرفته شد ، چه نیازی به تفهیم است که بخواهیم آن را با مذاکره انجام دهیم ؟ تفهیم را هم باید با موشک انجام داد .
بله این درسته و باید هم اینگونه باشد
دوست عزیر این حرف شما مثل این است که سر کسی را ببری بعد به اوت بگی خوب حالا بیا حرف بزنیم که مشکل ما کجاست؟ دنیا باید چهره واقعی این جنایتکاران آمریکایی و صهیونیست را ببیند
داداش بالاخره تهش باید یه معاهده یا چهارچوبی مشخص بشه دیگه
برای اینکه بشینن حرف بزنن
میخوای نسخه چاپی خواسته ها رو ببندید پای کبوتر بفرستی براشون که امضا کنن؟
آقای قالیباف، لبنان داره نابود میشه. مگر یکی از شروط ما اتمام جنگ در تمام جبهه ها نبود؟
معلوم میشه جناب قالیباف.
مطابق راهنمایی که رهبر شهید برای ما ترسیم کردند، مذاکره با آمریکا به هر شکلی خلاف سه اصل عزت، حکمت و مصلحت است.
بله این درسته اما باید بدونید که شرایط این سه اصل در زمان و مکان های مختلف فرق داره
حرف بسیار زیبایی


آن چهل روز اول که نیروهای نظامی ایران ، پایگاه های آمریکا و سرزمین های اشغالی فلسطین که محل سکونت شیاطین صهیونیستی می باشد ، را با موشک ، شخم زدند ، را باید ایام « مذاکره » نامید
یعنی چی این نظر دوست عزیز توضیح بده ببینیم که چه چیزی کشف کرده ای که این حرف رو می زنی
....
دقیقا همینه آقای دکتر ما هم هیچ اعتمادی به تضمین‌ها و حرف‌ها نداریم.
اعتماد داشتن یا نداشتن یک حرفه اما در عمل به اون پای بند بودن هم یک حرف پس مواظب باشد که هم در حرف و هم در عمل این مطلب حتما دیده بشه
مذاکره ای پر از هیچ
از همان مذاکرات اسلام آباد و حالا پسا اسلام آباد بارها و بارها عنوان شد که دستاورد این مذاکرات چیزی در حد صفر خواهد بود.
هیچ در هیچ که همون برجام شد دوست عزیر اما این نیست و اینو میشه از رفتار غربی ها و امریکا و واسطه ها دریافت
تبریک به جناب قالیباف عراقچی و پزشکیان
آقای قالیباف مگر قرار نبود آتش بس برای تمامی اعضای محور مقاومت باشد ؟ پس چی شد ؟
جانان من اندوه لبنان کشت ما را
اسرائیل از رود "لیتانی" عبور کرد.
رزمندگان ما دست روی ماشه و آماده.
سیاسیون ما درگیر مذاکره برای دریافت چند دلار از پول‌های بلوکه شده خودمان.
خدایا خودت به داد شیعیان مظلومِ مقتدرِ مقاومِ لبنان برس.
...
‌ رهبر شهید انقلاب بعد از جنگ ۱۲ روزه (۱ مهر ۱۴۰۴) فرمودند: هیچ ملت با شرفی،مذاکره_همراه_با_تهدید را قبول نمی‌کند
دقیقا همین طور است که می فرمایید
ما هم عمل شما را می بینیم ، نه گفته هایتان
اگر اینگونه است که می فرمایید پس چرا جسته و گریخته حمله می کند؟
این بنظر من حمله نیست این میخواد استانه تحمل ما رو امتحان کنه به همین خاطر این حملات رو انجام میده و البته ما هم جواب میدیم
ببینیم و تعریف کنیم
یعنی تو این مدت ندیدی . بابا پس خوب ببینی تا در آینده این نظر رو ندیدی
آقای قالیباف !
ما که از جزئیات خبر نداریم شما دارید چیکار می کنید
ولی کاری نکنید که بعد از تمام شدن ماجرا مردم بگویند صد رحمت به ظریف.
مسعود
ببینیم و تعریف کنیم !
جناب آقای قالیباف خدا پشت و پناهتان باشه به این سگ زرد رو ندهید هیچ غلطی نمی تواند بکند
فقط خواهشا از طرف ملت ایران هم پیگیری خسارات وارده در جنگ باشید رقم خیلی زیادی خسارات زدن به کشور
....
تا کنون هیچ حقی از ملت مظلوم و آزاده ایران با مذاکره استیفا نشده و بعد از این هم نخواهد شد
احسنت اقای دکتر به نکته جالبی اشاره کردید مذاکره یعنی تفهیم قدرت تمام
ما در مذاکرات باید با دست بالا و بعنونا طرف پیروز وارد مذاکره شویم و حق خود را از این جنایتکاران بگیریم ملت ایران یکپارچه دنبال نظام خود هستند
اگر پایدار چی ها بگذارند
مجلس در راس امور است مجلس را دریاب
حضرت علی(ع) به لشگریانش می فرمایند در تابستان می گویم بجنگید می گویید گرم است در زمستان می گویم بجنگید می گویید سرد است حکایت شماست ولی فقیه می گوید مذاکره ممنوع جنابعالی اینگونه توجیه می کنید
دسته گل مذاکرات با آمریکا باعث شده که قیمت نفت خام WTI همچنان کمتر از ۹۰ دلار باقی بماند
درحالی ایران امتیاز کاهش قیمت نفت را به ترامپ داده که هر شب به جنوب کشور حمله می‌شود، تحریم روی تحریم اضافه می‌شود و کشتی‌های ایران از محاصره دریایی برگشت می‌خورند.