پنجشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۱۱:۰۱
تعداد نظر۱
داغ کنيد+ ۰
دختر اکبر عبدی در پیامی خبر از ترخیص پدرش از بیمارستان را داد و نوشت: ادامه درمان پدرم در منزل انجام می‌شود.
دختر اکبر عبدی: ادامه درمان پدرم در منزل انجام می‌شود
به گزارش جهان نیوز،  المیرا عبدی، دختر اکبر عبدی، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرام پدرش با انتشار استوری‌‌ خبر از ترخیص شدن پدرش از بیمارستان را داد و نوشت: پدرم دیروز از بیمارستان مرخص شد و ادامه درمانش در منزل انجام می‌شود. خداراشکر حالش خیلی خوب است و روند بهبودی‌اش رضایت‌بخش پیش می‌رود. از همه عزیزانی که در این مدت جویای احوالش بودند و برای سلامتی‌اش دعا کردند، صمیمانه سپاسگزارم.
https://jahannews.com/vdcg7z9yyak97n4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما

فرحنازگویلی
به امیدسلامتی کام استاد عبدی گرانقدر وسایر پیشکسوتان عزیز همگی پیروزباشیدخدانگهدارتان