چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۵ ساعت ۰۰:۰۵
داغ کنيد+ ۰
در پی اظهارات جنجالی سرمربی تیم فوتبال استقلال، باشگاه پرسپولیس از او شکایت کرد.
پرسپولیس از سرمربی استقلال شکایت کرد
به گزارش جهان نیوز، باشگاه پرسپولیس در پی اظهارات جنجالی سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی استقلال از او شکایت کرد. 

بختیاری‌زاده، عصر سه‌شنبه در مصاحبه با رسانۀ رسمی استقلال گفته بود: وقتی شما می‌گویید بیاییم بین چند تیم یک تورنمنت برگزار کنیم این یعنی امتیازدادن به یک تیم خاص که ۷ امتیاز از صدر عقب است. کسی که به این شکل قضاوت می‌کند در لحظه‌هایی که نیاز است حتماً فساد انجام خواهد داد. یک ذهنیت به وجود آمده است که پرسپولیس عادت کرده که بعضی وقت‌ها با فساد بازی را ببرد یا به این عادت کرده که همیشه دستش را به نحوی بگیرند و کمکش کنند.
 
باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای دراین‌خصوص نوشته در پی اظهارات «خلاف واقع و طرح اتهامات» از او به کمیته اخلاق فدراسیون شکایت می‌کند.
 
باشگاه پرسپولیس عنوان کرده این اظهارات «مصداق بارز بی‌اخلاقی ورزشی و تخریب چهره باشگاه پرسپولیس» است.
 
https://jahannews.com/vdcfc1d11w6deva.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما