وزیر امور خارجه گفت: مذاکرات هستهای با ایالات متحده روز جمعه حدود ساعت ۱۰ صبح در مسقط برگزار میشود.
به گزارش جهان نیوز، سید عباس عراقچی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مذاکرات هستهای با ایالات متحده روز جمعه حدود ساعت ۱۰ صبح در مسقط برگزار میشود.
ایران روز سهشنبه اعلام کرد که میخواهد محل مذاکرات از استانبول به عمان منتقل شود و گفتوگوها بهصورت دوجانبه برگزار شود تا تمرکز آنها صرفاً بر مسائل هستهای باشد.
خداوکیلی یه موشک سنگین بکوبیم توی آذربایجان شمالی تا حساب کار دست بقیه بیاد.
برای ترساندن آمریکا و اسرائیل، این بچه اوسکول رو یه سیلی محکم بزنیم اونا بفهمن معنی استراتژی هجومی یعنی چه
نه اینکه تا حالا با مذاکره به جایی رسیده اید، باز هم همون آش و همو کاسه؟
پس تا حالا همه اش هارت و هورت می کردید؟
به آمریکا چه مربوط ما هسته ای داریم یا نه؟
مذاکره کنید که چه؟
که اثبات کنید جناح شما با آمریکا زدوبند می کند فقط نگذارید که طرف دیگر قدرت پیدا کند؟
دوباره مذاکره و همزمان با آن ترامپ علنا رهبر مارا تهدید کرد.
این شد دیپلماسی؟
وقتی نیروهایش افزایش داده و حالت تهاجمی گرفته و علنا هم تهدید می کند، دراین حالت مذاکره چه پیامی دارد؟