سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۴ ساعت ۱۳:۱۳
تعداد نظر۱۱
داغ کنيد+ ۲
با وجود ارعاب و تهدید ضدانقلاب سینما گران به تحریم جشنواره نه گفتند.
https://jahannews.com/vdceev8o7jh8p7i.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما

چقدر شریف بودن و شرف داشتن چیز زیبایی است.
واقعا من نمی دانم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چیکار می کند
مریم
سال هاست ایران کشور وزارت ارشاد ندارد،عزیز
احسنت دمشون گرم ..خدا خیرشون بده ..دردشون تو دل بقیه دولیتریها
حسن
آفرین به وطن پرستی و شجاعت شون از کشته شدن مردم ایران همه ناراحتن ولی اینکه بیایی با تحریم کشورت آب به آسیاب دشمن بریزی و واقعیت رو بر عکس نشون بدی کمک به دشمن کردی
احسنت
سلبریتی هایی که رفتن کانادا و ... دهنشون سوخته . نوکری خارجی رو می کنند و دستشون به جایی بند نیست و مجبورن برای یک لقمه نون پاچه ی این و اون رو بگیرند. الان هم پاچه هنرمندان داخلی گرفتند.
ایرانی تو لحظات سخت خودشو نشون میده
یعقدبی
دم همشون گرم ابروی سینما ایرانو خریدن
بهروز
درود بر هنرمندان واقعی ایران
شجاع و عزیز
وطن پرستان واقعی
درود بی پایان بر شرفتان. هنرمندان متعهد وطن دوست.
درد و بلاتون بخوره تو سر وطن فروشان اجنبی پرست.