آفرین به وطن پرستی و شجاعت شون از کشته شدن مردم ایران همه ناراحتن ولی اینکه بیایی با تحریم کشورت آب به آسیاب دشمن بریزی و واقعیت رو بر عکس نشون بدی کمک به دشمن کردی
سلبریتی هایی که رفتن کانادا و ... دهنشون سوخته . نوکری خارجی رو می کنند و دستشون به جایی بند نیست و مجبورن برای یک لقمه نون پاچه ی این و اون رو بگیرند. الان هم پاچه هنرمندان داخلی گرفتند.