دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۴ ساعت ۱۴:۵۱
تعداد نظر۲۳
داغ کنيد+ ۱
تمام رسانه‌هایی که جیب‌شان از جانب نتانیاهو و ربع پهلوی پر می‌شد؛ ارقام و اعداد عجیب و غریبی از جان‌باختگان منتشر می‌کردند و هر روز با فرمول جدیدی مردم را می‌کشتند!
اینترنشنال ۱۲۰۰۰ کد ملی منتشر کند
به گزارش جهان نیوز، روز گذشته پس از ۳ هفته از حوادث تلخ و دردناک دی‌ماه؛ دولت اسامی جان‌باختگان را به همراه کد ملی منتشر کرد. 

این در حالی‌است که در همین مدت تمام رسانه‌هایی که جیب‌شان از جانب نتانیاهو و ربع پهلوی پر می‌شد؛ ارقام و اعداد عجیب و غریبی از جان‌باختگان منتشر می‌کردند و هر روز با فرمول جدیدی مردم را می‌کشتند!

حالا وقت امتحان است اینترنشنال تروریستی کدملی آن ۳۶ هزار نفر را نه؛ فقط ۱۲ هزار کدملی را منتشر کند. 
https://jahannews.com/vdcae0noo49nio1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما

12000 چیه؟!
بگو 100 تا نه اصلا 10 تا! بخدا قسم اگه بتونن منتشر کنند.
مجید
دیگه جوگیر نشو
آرمین
پرفسور به کد ملی دسترسی نداره به خانواده اون کشته شده های ادعایی خودش که دسترسی داره از اونا بگیره پخش کنه ! البته بحث با الاغ چه فایده داره !؟
فکر کنم خودت بیشتر جو گیر شدی!!
مهدی
پس از کجا این امارو اوردن دیروز میگفتن ۸۰هزارنفر .مگه نمیگن خانواده همه کشته شده ها با ما در ارتباطن خوب کدملیشون رو از خانوادشون رو بگیرن
کی گفتن خانواده ها با اونا در ارتباطن؟؟
اونا که دسترسی ندارن
بهترین راه و دقیقترین راه برای رسوایی دروغگو
یه کمیته حقیقت یاب بی طرفه
آره خب اینترنشنال که به کد ملی افراد دسترسی نداره
به همان افرادی که خبر کشته ها را به آنها اعلام می کنند. بگویند برایشان کد ملی ارسال کنند!
این مطالبه باید همه جانبه و گسترده در دستور کار رسانه ها قرار بگیرد. کد ملی ۳۶ هزار نفر باید ارائه شود
تا ملیجک های مزدور اینترآشغال بیشتر رسوا شن
مگه آبان 98 نبود؟!
یه عدد از خودشون در کردن بعد بایدن عدد 500 نفری گفتن که تقریبا یک سوم تا یک چهارم عدد اونا بود
اینترنشنال نجس ترین شبکه تلویزیون فارسی هست که تا حالا بوجود آمده ترکیبی از بهائیت، وهابیت و به طور کلی صهیونیست
اینترنشنال از وقتی آمد خشونت، فحاشی و دروغ را در جامعه مخاطب پخش کرد ÷÷
....
سید
آدمی رو که خودش رو زده به خواب نمیشه بیدار کرد
در داخل یک عده چنان جذب این شبکه هستند که ماست سفید رو اگر ما بگوییم سفید می گویند چون اینترنشنال صهیونیست گفته سیاه است
این موجودات کثیف و پس فطرت که دستشان به خون هزاران بی گناه آلوده است تفکر این چنینی دارند
پیری
شبکه اینترسگها براشون برازنده است
.....
درباره تقلیل امار کشته های اینتر نشنال هم خبر بذارید اسامی اونا وصحت ش
یونس
اینتر آشغال غلط کرده
آفرین به تدبیر پزشکیان که دشمن را خلع سلاح کرد
ناشناس
حتی یک نفر از هم وطنان خودمون از دست بدیم جای تاسف داره حال بیام روی تعداد بحث کنیم
هاشم
....
فاطمه
خوش باش که ظالم نبرد راه به منزل،، مرگ بر اینترنشنال
ز ب
مگه برای اعتراضات باید اسلحه جنگی بیارن وسط