وقتی تصویر علی دایی را نه در کنار آن خواننده که در آن مراسم با آن شرایط دیدم یاد این تصاویر او افتادم.
آقای دایی گیریم حکومت بد، آیا آموزه های قرآنی که با آن مانوس بودی این بود که امروز هستی؟
یه چیز رو همیشه یادت باشه
جهان پهلوان تختی خیلی خیلی بزرگتر و انسان تر از اون افرادی هستش که نام بردی
من بعد دیگه قیاس نکن
اصلا امثال علی دایی انگشت کوچه مرحوم تختی نمیشن
پولدار بودن و چنتا کمک کردن معناش پهلوانی نیست
جنابعالی از چی خبر داری۔
ازاین بیشتر کی دارہ کمک و کار خیر میکنہ۔
از آقای دایی ھرچی بگی کمہ۔
یکی میگہ پول باداوردہ ادم را از راہ بدر میکنہ۔
فکر میکنیدھر چی رادرک میکنید
اقای علی دایی فروشگاه ورزشی داشت در تهران که با حضور اقای دایی در فروشگاه مردم برای دیدنشان به فروشگاه می رفتند و اجناسش رو به چند برابر قیمت می فروخت.
کمکهای ایشان چشم دیدن میخواد که شما ندارید. اگر پیگیر فعالیتهای خیریه ایشان بودید متوجه میشوید. البته اگر دوباره نگی کمکهای دایی نمایش هست.چون افرادی مثل شما همیشه دنبال ایراد گرفتن از دیگران هستند
دوست عزیز مصاحبه علی پروین هست که میگه در دورهای که در پرسپولیس بهترین بازیکن نهایت 30میلیون میگرفت دایی 250میلیون میگرفت ایشون هر چی داره صدقه سر جمهوری اسلامی که جاده کشید که امثال علی دایی بتونن بیان تهران
واقعا دایی تو این چند سال مخصوصا در ایام فتنه ها کوتاهی که کردن بماند حتی با شعار و حرفهای غیر منطقی تنش بیشتری هم ایجاد کردن
دایی ، دایی قدیم نیست و جو گرفتدش یا شایدم غرور پولدار بودن باعث شده از مسیر خارج بشه
بی دلیل افراد را متهم نکن. معرفت دایی خیلی بیشتر از ثروتمندانی است که هر روز خون مردم را با گران کردن اجناس تو شیشه کردن. علی دایی ثروتش را از راه خون شیشه کردن مردم بدست نیاورده. پس بفهم چی میگی
اتفاقا کارش کاملا سیاسی کار یه؟ دوست داره خیلی بیشتر از اینی که هست تو کشور تحویلش بگیرن چون نمیگیرن تو دنده لجبازی افتاده و همه داشته هاشو از دست میده .
اسطوره ایران حاج قاسم و شهدا هستند که جونشونو برا ناموس وطن دادن نه کسی که با شوت زدن توپ به ثروت رسیده و حالا با همون ثروت مملکت داره خودنمایی میکنه و خیر میشه
متأسفانه در چند ساله اخیر علی دایی ساز مخالف میزنه علی رغم اینکه درسته در کشور مشکلاتی رو داریم ولی دلیل نمیشه ور بزنه در حالی که نام ونان خود رو از همین حکومت داره
لطفا قضاوت ازظاهرادمها ممنوع من همسایه پیری داشتم خوش سخن با ادب یه معازه کوچیک داشت یه کلاه سرش گداشته بود پاره بود یه تیکه پارچه اضافه کرده بود زیاد به خودش از لحاظ پوشش نمی رسید ایشون دنیارو ترک کرد بعد یک هفته ما همسایگان متوجه شدیم ۸۰ نفر یتیم رو سرپرستی میکرد ما باید مواظب خودمون باشیم نلغزیم
سلام ما رو به آقای دایی برسونید و خدمت ایشون بگید که: شما در ورژن گذشتهتون، خواستنی و محبوب هستین، نه این آپدیت جدیدتون؛ لطفا مثل همیشه به آغوش ملت بازگردید، نه به آغوش وطنفروشان.
اول اینکه تو که دم خدا ودین خدا می زنی قصاوت ناعادلانه نکن تو به اونهایی که پولهای مردم رو بالا کشیدند با ظاهر دینداری رو نمی بینی انوقت دایی رو با یک ملاقاتی که اصلا چیزی ازش تمی دانی قصاوت میکنی دایی که اینهمه کار خیر میکنه مرد بوده دایی که مهاجرت نکرده
یه سرچی بزنید کلی عکس از علی دایی با خواننده های ایرانی و خارجی میاد که مربوط به 20سال پیشه من موندم این بنده خدا که توییت زده یکم وقت نداشت ببینه الکی جو نده
وقتی به عنوان نماینده ایران در فیفا حضور داشت واسه ایران باعث افتخار بود .
وقتی زلزله اومد با کلی کانکس اومد و اهدا کرد به مردم .
حالا چون معروفه حق نداره زندگی کنه .
قابل توجه همه نظرات که تا این جا دادین این خبری که داره آقایی دایی رو تو افکار مردم بد میکنه همین سایت تابناک تو گوگل هست که الان داره فتنه و در واقع خراب کردن یه اسطوره بزرگ مثل آقای دایی بین کاربران میکنه واین سایت دقیقا دست ....هست چرا بجایی که بجون هم می افتین نمیگین چرا این سایت ها این خبرهاروپخش میکنن والا آخرین کمک دایی به آتش سوزی اسکله رجایی بود در بندرعباس هرچند که تا حالا هر اتفاقی تو کشور بوده ایشون پیش قدم بوده
عزیزان این قیل و قال و جدل را تمام کنید . قرآن کریم میفرماید:هر کس در گرو اعمال خویش است . بخاطر اخلاق و روش یک شخص دیگر این همه به هم نپرید. مصداق و معیار و شاخصه، قرآن و اهلبیت عصمت و طهارت است ..
دایی قدیم مرد خداعاقبت همه مارا به خیرگنه دایی جنبه نداشت دایی دنیاوآخرتش را به کرینت کارت مکرهزاران گودک زنان فلسطینی مکررا انسان لال شده یک کلام صحبت نکرد ترسید کرین کارتش باطل گنند
ایراد شماها اینه که آدمها رو سفید و سیاه می بینید . هر کسی در زندگی بالا و پایین داره و آدمی که خیلی خوبه . شاید زمانی کاری کنه که شما نپسندی. این به معنی بد بودن اون آدم نیست .
جواب همه شمارو قرن ها قبل از شما حضرت حافظ داده،
عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت که گناه دگران برتو نخواهند نوشت
من اگر نیکم وگر بد توبرو خود را باش هرکسی آن درود عاقبت کار که کشت
اگر کارهای خوبی کسی داشته دلیل آن نیست پس هر کاری میکنه درسته،علی دایی هم اگر به اصل خویش برگرده بازهم محبوب خواهند ماند ولی با این دست فرمان خدا می داند این نام کجا آباد کی و کجاست؟!
با سلام خدمت همه عزیزان من دیدم خیلیا خوبی گفتن خیلیا بدی منم با بد و خوب آقای دایی کار ندارم اولا با هر کی نشسته و هر جا نشسته به کسی ربطی نداره دوما آقای دایی بد و به کسی کمک نکرده اصلا ولی همین که اسم ایران و تو دنیا زنده کرده کافیه .