دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۴ ساعت ۰۰:۳۳
تعداد نظر۴۱۱
داغ کنيد+ ۷
وقتی تصویر ‎علی دایی را نه در کنار آن خواننده که در آن مراسم با آن شرایط دیدم یاد این تصاویر او افتادم. آقای دایی گیریم حکومت بد، آیا آموزه های قرآنی که با آن مانوس بودی این بود که امروز هستی؟
https://jahannews.com/vdcjhtehmuqet8z.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

کیشی دی بیزیم علی آقا دایی..... ماشاالله
پول های مفت بادآورده آدم را از راه به در می کند. پول دار شدن جنبه میخواد
جنبه از این بیشتر که در کلیه اتفاقات ناخواسته جزو اولین افراد برای کمک بوده
میتونی یکی از کمکهارو بگی میتونی بگی کدوم مشکلو حل کرده
آزاد
تقصیر کیه جنابعالی توی باغ نیستی من شاهد کمکهای این بنده خدا به مردم بودم
شما چطور و ازکجا نزدیک دیدی؟ باشما هماهنگ کرده؟
ب
.......
صدها زندانی بدهکار رو آزاد کرده با پرداخت بدهیاشون
محمد
تختی را کنار اسم های دیگر نگذار
محسن
من بهت میگم .علی دایی .علی کریمی .عابدزاده.کریم باقری .هادی ساعی .هادی چوپان .رضازاده .سلیمی .جهان پهلوان تختی وروح الله داداشی واسطوره های دیگه و مریم میرزاخانی
یه چیز رو همیشه یادت باشه
جهان پهلوان تختی خیلی خیلی بزرگتر و انسان تر از اون افرادی هستش که نام بردی
من بعد دیگه قیاس نکن
اصلا امثال علی دایی انگشت کوچه مرحوم تختی نمیشن
پولدار بودن و چنتا کمک کردن معناش پهلوانی نیست
سید حسن
...
....
آخه عزیزم مگه با آقای تختی زندگی کردی که سنکشو به سینت میزنی
آخه داداش تختی روانقدرگنده هم نکنید...دلیل بزرگنمایی اش بعدانقلاب سیاسی بود
محمدی
هوشتک خان علی دایی که خودش را هم سطح تختی نکرده و چنین ادعایی هم نداشته. پس دنبال کوچک نشان دادن ارزش ایشان نباش
تختی چکار کرده؟؟؟؟
علی کریمی
زک اومدی قلوه سنگ
همن موقعی که امثال شما خواب بودید علی آقا تو سرپل ذهاب داشت آذوقه پخش میکرد
....
تو دیگه چه نفهم بی چشم ورویی هستی
عبدالحلیم برم
جنابعالی از چی خبر داری۔
ازاین بیشتر کی دارہ کمک و کار خیر میکنہ۔
از آقای دایی ھرچی بگی کمہ۔
یکی میگہ پول باداوردہ ادم را از راہ بدر میکنہ۔
فکر میکنیدھر چی رادرک میکنید
خب کسی که ثرو تش رو از خدا داره کمک نکنه جای تعجبه !!!
یحیی
.....
ابوذر
اقای علی دایی فروشگاه ورزشی داشت در تهران که با حضور اقای دایی در فروشگاه مردم برای دیدنشان به فروشگاه می رفتند و اجناسش رو به چند برابر قیمت می فروخت.
......
زلزله کرمانشاه سیل فلان استان هرجا تونسته کمک کرده افتخار ایرانه سعی کنیم آدم خراب کن نباشیم
....
همین که مثل تو نیست مشکلات حل میشه .
فکر.کنم..ایشون.اصلا.چش.دیدن.شیر.مرد.را.نداره.جانم.علی.دایی
محمدی
کمکهای ایشان چشم دیدن میخواد که شما ندارید. اگر پیگیر فعالیتهای خیریه ایشان بودید متوجه میشوید. البته اگر دوباره نگی کمکهای دایی نمایش هست.چون افرادی مثل شما همیشه دنبال ایراد گرفتن از دیگران هستند
بله در زلزله کرمانشاه جز محدود نفراتی بود که کمک شایانی کرد
مهدوی کمک کرده باید همه مقدسات بزاره زیر پا؟
محسن
......
....
یعنی تو واقعا نمیدونی که چه کمکهایی کرده یا خودت را به نادونی میزنی
حرفات صد من یه غازه
....
کدوم کمک؟یه عده واسش تبلیغ الکی و دروغ میکنن.مثل همون دروغ کامیونهای پر از شیشه ماشین که گفتن واسه حادثه بندر شهید رجایی فرستاده
سلام
شما یه نفر پولدار رو پیدا کن که در مواقع حوادث کمک ملت نکرده باشه
شما چشاتونو باز کنید به اندازه چند برابر خودش کمک کرده خدا خیرش بده انشالله
محمد
از مال خودشون که یک ریال ندادن, کمپین میذاشتن مال مردم بود.
محسن
...
مگه فقط کمک کردنه؟!
وقتی انقدر ناآگاهی که با دروغ بستن به قتل یک دختر (فتنه مهسا امینی) مردم و نیروهای انتظامی رو به مشکل میندازی
جنبه تو ذات آدمها هستش نه تو طاهر
محسن اسدی
.....
خدا آخر عاقبت همه رو بخیر کنه شیطان همیشه در کمین است
شیطان همان نفس درون انسان هست که باعث میشه یک نفر رو قضاوت کنید.
شیطان با نفس انسان فرق داره استاد
ناشناس
جنبه خودنمایی داشته و قطره ای آب بوده در کنار اقیانوس.
اتفاقا علی آقا خیلی باجنبه است
امید
دوست عزیز مصاحبه علی پروین هست که میگه در دورهای که در پرسپولیس بهترین بازیکن نهایت 30میلیون می‌گرفت دایی 250میلیون می‌گرفت ایشون هر چی داره صدقه سر جمهوری اسلامی که جاده کشید که امثال علی دایی بتونن بیان تهران
محسن
.....
رظآ
فعلا که تهرانیا تا یه تعطیلی میبینن همون جاده هارو میگیرن فرار میکنن
حسن
واقعا متاسفم که اینطور قضاوت میکنید ،علی آقا پول زحمت کشیدن خودش داره خرج می‌کنه
....
اون.هم.عرضه.میخواد..
جعبه خوبیه
.....
....
.....
خوب هرچه داره ازخارچ کشور بوده بازار کار درست کرده ازهر خیریر خیرتر نشون داده
بازیکن این قدر موفق هم در داخل و هم در خارج،
علیرضا
پول‌های مفت رو قبول دارم فوتبالیستها و شرکت نفتی ها میگیرن
M
واقعا دایی تو این چند سال مخصوصا در ایام فتنه ها کوتاهی که کردن بماند حتی با شعار و حرفهای غیر منطقی تنش بیشتری هم ایجاد کردن
دایی ، دایی قدیم نیست و جو گرفتدش یا شایدم غرور پولدار بودن باعث شده از مسیر خارج بشه
مهناز
منم با نظر شما موافقم
M
اینایی که میگی ملاک نیست. تاریخ رو ورق بزنید خیلیا جز آدم خوبا بودن ولی پایانش خراب کردن
.....
شما کی هستی که نظر فلسفی میدی
علی دایی با جنبه ترین مردی که من میشناسم
تا حالا مرد ندیدی
سید حسن

علی دایی اصالت داره شرف داره غیرت داره
یادش بخیر در تیم ملی با سن بالا همه رو کنار می زد تا خودش کاپیتان باقی بمونه. قدم زدنهاش توی زمین رو فراموش کردید.
سید حسن
.......
یاس
پول مفت و بادآورده؟
....
محمد
بی دلیل افراد را متهم نکن. معرفت دایی خیلی بیشتر از ثروتمندانی است که هر روز خون مردم را با گران کردن اجناس تو شیشه کردن. علی دایی ثروتش را از راه خون شیشه کردن مردم بدست نیاورده. پس بفهم چی میگی
اتفاقا در فروشگاه ورزشی که داشت قیمت اجناسش خیلی گرانتر از فروشگاههای دیگه بود
بهنام
مگه مال پدرت بوده تجارت می‌کنه نوش جانش
....
خفه
....
کدوم کمک با هزار تا باده باده که من دارم کمک میکنم ایشون به کشور لگد نندازن کمکش نخواستیم
علائم سقوط یک شخص
مگه از تو گرفته یا تو بهش دادی .از کجا می دونی مفت هست. وجدان داری؟
من وشما درقضاوت کردن درحدی نیستیم که که بتونیم معیار سنجی کنیم
خیلی از فوتبالیستا تو زمانی که ایشون خط فوتبال تیم ملی میداد خیلی از این فوتبالستا ،فوتبالمان تموم شد
...
حسین
......
.....
احمد
....
واقعا ثروت داشتن جنبه میخاد که بعضیها ندارند حضور تو اینجور مراسمهایی برای یه فرد مسلمان ومومن اشتباه است
....
.....
خلق چرا اسرار هویدا می کند.؟
چرا عادت دارید در پوستین خلق بیفتید
شما بهتر نیست به فکر خودتتان باشید
....
شما چکاره حسن هستی که در امور دیگران ورود میکنید
چطوردایی میتونددخالت توچیزهایی که تخصص نداردبکنددادمردم بیچاره بزندولی کسی نباید
....
خوب سلطان است
حسینم
تاکور شود هرآنکه نتواند دید
habib
در نادانی علی دایی این قدر کافی است که او در کنار کسی ایستاده و او را تصدیق کرده که عارش آمد "خلیج فارس " را در سروده هایش بیان کند.
.....
چیه بجای همه داری نظر میدی یه تنه طرفداری میکنید خجالت بکش....
وقتی سلبریتی های مثل دایی ، پولهای خود را در راه نامناسب سرمایه گذاری میکنن ، آخرش این میشود !
رضا
منظورت کمک به فقراست؟؟
نوید
کدوم کمک؟
.....
خداوکیلی عقده ای هستین
نون به نرخ روز خوردن یعنی همین
وقتی‌شناخت از کسی نداری نه فوتبالی نه نگاه میکنم ‌اما علی دایی در یک خانواده مذهبی ‌بزرگ شده کاری به به سیاست ندارد
ناشناس
.....
علی دایی کاری به سیاست نداره؟
......
اتفاقا کارش کاملا سیاسی کار یه؟ دوست داره خیلی بیشتر از اینی که هست تو کشور تحویلش بگیرن چون نمیگیرن تو دنده لجبازی افتاده و همه داشته هاشو از دست میده .
......
....
اون مال قبل پول داری بود
....
علی دایی فقط توپ را شوت میکرد
محسن
مگه بقیه فوتبالیس ها چکا ر میکردذد
علی دایی خیلی ها را خوب شوت کرد.
...
رضا
فقط شهدا برنده دنیا بودند
واقعا❤️
برنده اخرت
هانی
من خودم فرزندشهیدم علی دایی هم .باشکم پاره برای تیم ملی کشورش بازی کرد.کاری که کمترازکارشهدا نیست..الکی شهدارووسط نکش
...
ای‌ول
ایا قضاوت دیگران کار درستی هست
دایی هم کم قضاوت نکرد کارهایی که هیچ گونه تخصصی نداشت
....
نیکان تا ابد ماندگارن
بله چون خیلی‌ها رو آدم حساب نمیکرد دمت گرم سلطان
نیکان بله
ناشناس
علی دایی خیلی وقته از دست رفته
پ م
.....
ایمان
.....
فرحناز آبادیان
ایشان پیش یک خواننده معمولی مثل همه خواننده ها ی داخل کشور عکس گرفتن چه مغایرتی با قرآن واموزه های آن دارد
همین دایی با نفوذی که داشت بازیکنان بزرگی مثل شاهرودی ایمان مبعلی وفرهاد مجیدی را از تیم ملی کنار گذاشت ؟
....
....
قران با وطن فروشی مخالفه.
رضا
علی آقا مرد بزرگیه
لطفاً پشت سر شهریار حرف نزنید هر کسی آزاده می‌تونه در هر زمان مکان برای خودش زندگی کنه
کسی با این تفکر و ثروت اندوزی نمیتونه دم از مردم و خلق الله بزنه
اگر تو بدبخت پول گیرت بیاد بدتر از علی دایی می شی
دمتگرم
توروسنه نه
آنها که انتقاد کردن جای علی دایی بودند ....
سبک زندگی ایشان معلومه .
علی
به شما اصلا مربوط نیست.
داوود
چه ربطی داره برادر من ....یعنی اگر کسی قرآن رو خوند و بهش پایبند بود حالا در سفری به خارج رفت با یک شخصی ملاقات کرد گناه کبیره کرده ؟
مگر آن شخص چه گناهی کرده
Parviznaghdii
اینگونه دیدگاه ها و جهان بینی تنگ نظری هاست که بر هر حرکتی و رفتاری از بزرگان برچسب منفی می زنیم.
م م
واقعا متاسفم
ل آقای دایی فراموش نشدنی هستن هرجای که هستش سلامت باشن
آقای دایی شناسنامه فوتبال ایران هستش هرجای ایران که میری عکس آقای دایی هستش
درود بر شهریار ایران
میتونست مثل خیلی ها از ایران بره و امکانش رو هم داره
اما مونده و با ملت سرزمینش . زندگی میکنه
ناشناس
.....
یوسف
کاش شما هم به اندازه علی دایی به مردم کمک می کردی
غریبه
دایی کارش درسته
Kj
سلام درباره علی دایی بد نگین
محمد
سلام
من فکر کردم اختصاص کرده
یا اموال بیت المال بالا کشیده
یا مال یتیم خورده
یا گفته ژنم با بقیه ایرانیها ف
محمد
.....
مهدی جلیلی
.....
به شما ربطی نداره
تو روش زندگی دیگران دخالت نکنید
عبدالرضا موسایی
آقای ترابی براي وایرال شدن و دیده شدن علی آقای دايي نردبان نکن
M
علی دایی در قلب ما جادارد
علی
سلام
عزیزان گیریم با یه خواننده عکس گرفته .کجای این ایراد یا وجاهت قانونی داره
با سلام اولا که علی دایی سلطانه و همه می‌دونن که ایشان چه آدم بزرگواریه دوما شما موضعت را مشخص کن
سیاوش شجاع
علی اقا اسطوره ایرانه!!!
اسطوره ایران حاج قاسم و شهدا هستند که جونشونو برا ناموس وطن دادن نه کسی که با شوت زدن توپ به ثروت رسیده و حالا با همون ثروت مملکت داره خودنمایی می‌کنه و خیر میشه
ماشاالله علی دایی
محمد
پول آدموکورمیکنه
م.ب
پول باد آورده
میتونستی نگاه نکنی اون تصویر همین
چه ربطی داره هر چی سر جاش باید باشه
متأسفانه در چند ساله اخیر علی دایی ساز مخالف میزنه علی رغم اینکه درسته در کشور مشکلاتی رو داریم ولی دلیل نمیشه ور بزنه در حالی که نام ونان خود رو از همین حکومت داره
ارمان قنبری
.....
.....
اسماعیل
بشما چه مربوطه،سرتون از زندگی مردم بکشید بیرون
علی
ای که هر دم دم ز مولا میزنید
بر یتیمان علی سر میزنید
کار به علی دایی ندارم منم از طرفداران و دوستدارانش هستم.ولی زرق برق دنیا وپول و اطرافیان خیلی از آدمها را عوض می‌کنه!
اگر هم می خواهیم به کسی تذکر بدیم باید خصوصی به اون بگیم .
داود
در این دوره زمونه برخی ها توسط همسر و دخترشان از راه بدر میشوند
مهدی
علی دایی حرف نداره. خیلی زحمت کشیده
مهدی
به تو هیچ ربطی نداره
علی دایی هر چی باشه از شما و امثال شما خیلی بهتره .
نریمانی
دراین کشور قحطالرجل قدر جوانمردان انگشت شمارمان رابدانیم،
غ-و
احتراما
در معرفت،سواد و شخصیت خوب علی آقا دایی هیچ تردیدی نیست هر ثروتی هم که دارد از راه صحیح بدست آورده
داودی
.....
ایرانی
به شماها چه ارتباطی داره که دایی با.... عکس گرفته
غلامی
مگه اتم کشف کرده ازپول مردم تلوزیون دولتی سر ناصرحجازی به اینجا رسیده
بیرن
......
یاسین
علی دایی سلطان قلب هاست
فریدون
کار خطایی نکرده با یه هموطن ایرانی عکس گرفته گناه نکرده که
مرتضی
برای چی ناراحت هستید میشه بگید
....
از کجا قضاوت کردی که شما بهتر از آن خواننده هستی ،
همون کمکهایی هم که میکرد جنبه پوپولیستی داشت
بچه تبریز
درود بر شهریار فوتبال ایران
در حدی نیستی اسم دایی بیاری
متاسفانه غرور بی جا آدم رو از خدا دور میکنه
هیچ صحبتی ندارم
ترس ازخدا
لطفا قضاوت ازظاهرادمها ممنوع من همسایه پیری داشتم خوش سخن با ادب یه معازه کوچیک داشت یه کلاه سرش گداشته بود پاره بود یه تیکه پارچه اضافه کرده بود زیاد به خودش از لحاظ پوشش نمی رسید ایشون دنیارو ترک کرد بعد یک هفته ما همسایگان متوجه شدیم ۸۰ نفر یتیم رو سرپرستی می‌کرد ما باید مواظب خودمون باشیم نلغزیم
سعید
علی دایی کار بدی نکرده دعوت بوده مراسم عروسی مثل یه شهروند عادی اونم با خانمش چرا بهتون بر میخوره
شهروند عادی نمیره خارج عروسی آنچنانی و با بی غیرتی به زن لختش درخواست رقص بده جلو نامحرم
حمید
.....
آلوکا
درودبرمهدی ترابی
Amir
شما باید توی همه کاری فضولی کنید؟
شهرام
مهدی ترابیان ، قرآن خواندن شاخص خوب بودن یا بدن بودن نیست
علی دایی عشقه
میلاد
انسان ، آزاد آفریده شده
قضاوت کار خداست
حسن
بنظر من‌هیچ‌کار اشتباهی نکرده
اسی
...
محب
سرش سلامت سلطان خوبان ....
صمد
تو فکر آخرت خودت باش اگه بهش اعتقاد داری
مظفر
.....
مهرداد ط
نمی‌خواد در موردش بد قضاوت کنید .
شما برو به دینت بچسب
سید محمود مجیدی
علی دایی را باز هم خیلی دوست دارم اما نظر پیشنهاد دهنده هم منطقی است
من فقط این را می‌دانم که علی آقا همان علی دایی بزرگیست......
علی دایی در قلب همه ی ایرانیان هست عاشقتم دایی
انا
احسنت
.....
ناشناس
......
فرزاد
......
آچار فرانسه
آخه به شما چه کیا کجا برن با کی خش و بش کنن
شهریار ایران پرچمش بالاست
حشمت
شما چرا فضول رفتار مردمید
ترابی ارزشی غزه نرفتی؟
Z
حرف حق زدید
عاشق رهبر
سلام ما رو به آقای دایی برسونید و خدمت ایشون بگید که: شما در ورژن گذشته‌تون، خواستنی و محبوب هستین، نه این آپدیت جدیدتون؛ لطفا مثل همیشه به آغوش ملت بازگردید، نه به آغوش وطن‌فروشان.
عاشق ولایت
سلام آقای دایی؛ لطفا مثل همیشه به آغوش ملت بازگردید، نه به آغوش وطن‌فروشان.
اصغر
درود ، انسان به دور از نیازها و سیاسی گری باید همیشه سعی کنه خودش باش .
اونجا که در مسائل بشر دوستانه پیش قدم هست
Sh
اینجا به راحتی آدمها رو قضاوت میکنن
اول اینکه تو که دم خدا ودین خدا می زنی قصاوت ناعادلانه نکن تو به اونهایی که پولهای مردم رو بالا کشیدند با ظاهر دینداری رو نمی بینی انوقت دایی رو با یک ملاقاتی که اصلا چیزی ازش تمی دانی قصاوت میکنی دایی که اینهمه کار خیر میکنه مرد بوده دایی که مهاجرت نکرده
اسماعیل آزغ
الان این خبر یعنی چه؟
شما چکاره ای مردمی که اینقددتو مسائل خصوصی دخالت میکنید
خر
....
خر
......
سلام
ذات،خوب ان شالله اورانجات میدهد
نسرین
دوباره گیر دادین به علی دایی!!!!!!!!!!!
چیکارش دارین؟؟؟؟؟؟
فرید
من کار آقای دایی تایید نمی‌کنم
منوچهر
نان گندم شکم پولادین میخاد.
ایرانی🇮🇷😎
علی دایی دنبال بهانه بود که اونوری شه...
خسروام
کجای آموزه های دینی میگه تو برای دوتا شوت خارج از دروازه چندین میلیارد پول بگیری در جایی که مردم جامعه ات غم نون خالی دارن؟!
ناصر
علی دایی در کل انسان مثبتیه برا جامعه من به عنوان یک ایرانی علی دایی رو دوست دارم
افشین
....
اسکندر
علی دایی عوض شده ان شاءالله که عوضی نشده باشه.
زهرا
.....
میلاد قندی
ابی چه ربطی به قران داره؟
حرف حق جواب ندارن
حمید
بسیار خوب فرمودید اهل قلم خب حاج آقا قاسمیان هم تو عربستان قبله مسلمانان همین حرفها رو زد که بسیار به جا بود حالا تو دیواری کوتاه تر از دایی ندیدی
.....
مسعود
من نه شما رو میشناسم نه خبرگزاری تان رو ! اصلا اسمتونو هو نمی‌دونم و برام مهم نیست !
ولی یه دنیا علی دایی رو میشناسن
بهروز
....
میرزا
یه سرچی بزنید کلی عکس از علی دایی با خواننده های ایرانی و خارجی میاد که مربوط به 20سال پیشه من موندم این بنده خدا که توییت زده یکم وقت نداشت ببینه الکی جو نده
محمد
اصلا شرکت کردن آقای دایی در یک مراسم چه ربطی به حکومت دارد ،
....
احسان
آخه عزیزم آدم یه بار دنیا میاد باید زندگی کنه خدا گفته زندگی کنید
ناشناس
آخه به تو چه که درباره کسی اظهار نظر میکنی
علی دایی مردی و مردونگی تو زاتشه ،،خودنمایی بلد نیست
sardar
تک تک مردم ایران آقای علی دایی را میشناسن ومیدانن هیچ وقت پشت مردم خالی نکرده وهمیشه هم به دادمردم رسیده
میثم
مگه تو رو توو قبر علی آقا دایی میزارن.؟
ک اینقد جوش میزنی.؟
ناشناس
شما هنوز یاد نگرفتی کسی رو قضاوت نکنی دم از قرآن میزنی
جمشید حیدرنیا
آیا آموزه های قرآنی در دشمنی بی دلیل با همه جهان و هموطنان است ؟
کیان تاج
به هیچکس ربطی نداره
پرویز صادقی
عبادت بجز خدمت خلق نیست.. حتما در زندگیش کارهای نیکی کرده که خدا بهش ثروت داده..
جناب آقای علی دایی، انسان و یک مرد واقعی....
زنده باشی پهلوان☘️♥️☘️
شما کوچکتر از اونی هستی که در مورد آقا علی دایی نظر بدی
فرهاد علیزاده
تنها بازیکنی که همیشه در یک مسیر حرکت کرده و هیچ انحرافی در هیچ برهه ای از زمان نداشته علی دایی هستش.
علی دایی بهترین ادم روی زمینه پول داره دوست داره هرجور که دوست داره خرج کنه وخوش باشه بهکسی هم ربطی نداره
احمد
....
مهدی
....
Jamshid
همه این نظرها که داده شده چه مثبت چه منفی معرف شخصیت نویسنده متنه نه معرف علی دایی ایشون شخصیت خودشاداره
داور اصلی خداست
به خدا کریس رونالدو که 1000برابر بهتر از اینه اینقد قیافه نمیگیره و مغرور نیست اونم با 3 میلیارد دلار ثروت
امیر
دایی ،دراغتشاشات با تحریک فتنه گران خون مدافعین مظلوم امنیت راریخت
......
غلام
یارب مباد که گدا معتبر شود
گرمعتبر شود زخدا بی خبر شود
درود به مهدی خان ترابیان واقعآ شخصیتی با حیا وبزرگواری دارد خداومد نگهدارش باد اللهی امین
احمد
آفرین احسنت آقای ترابی
قدرت اله کرمانشاه
درود بر علی دایی
اریان

وقتی به عنوان نماینده ایران در فیفا حضور داشت واسه ایران باعث افتخار بود .
وقتی زلزله اومد با کلی کانکس اومد و اهدا کرد به مردم .
حالا چون معروفه حق نداره زندگی کنه .
علی دایی یا رسول خادم مثل تختی اند.
محمد
.....
محمد
حرکات دایی نشون میده اون اعتقاد قبلی نداره .من واقعا هنوز به اخلاص دایی شک دارم .البته همه چیز خدا میدونه
.....
یاسین
مطمئن باشید حاج علی جنبه اش و داشته و خدا هم بهش لطف کرده
ماشالله شهریار ایران
درود برعلی اقا قهرمان
محمد امینی
هر کسی که به جایی میرسه باید جنبه شو داشته باشه
فراموش نکنه که قبلش چی بوده
خدا عاقبت هممون بخیر گرداند
شهروز
باید در موقعیت کسی باشی تا بتوانی قضاوتش کنی
بعنی چی!؟!این همه حجمه برای چی واقعا!؟!زندگی شخصی خودش به هیچکس هم ربطی نداره!؟!چه یکسری دوست داشته
محسن
علی دایی امتحان پس داده هرکاری کنه به خودش مربوطه فضولی موقوف در کار دیگران فهمیدی
ای ول علی دایی سلطان قلب ها .
علی
آقای دایی
ارادت داریم ب شما.همیشه باعث افتخاری. زنده باشی
اکبر
آقای عزیز ایران بد نیست امثال علی دایی بد شدن چهار قران پول بخودش صلش و یادش رفته که کی بوده
تورک اوغلی
علی دایی یک خودشیفته هست
به شما ربطی نداره مگه تو خدایی که قضاوت میکنی
قابل توجه همه نظرات که تا این جا دادین این خبری که داره آقایی دایی رو تو افکار مردم بد می‌کنه همین سایت تابناک تو گوگل هست که الان داره فتنه و در واقع خراب کردن یه اسطوره بزرگ مثل آقای دایی بین کاربران می‌کنه واین سایت دقیقا دست ....هست چرا بجایی که بجون هم می افتین نمیگین چرا این سایت ها این خبرهاروپخش میکنن والا آخرین کمک دایی به آتش سوزی اسکله رجایی بود در بندرعباس هرچند که تا حالا هر اتفاقی تو کشور بوده ایشون پیش قدم بوده
آقای تهران خواهشا شما بیخیال شد با یک چادر کسی مسلمان نمی‌شود یاکسی بدون چادر هم کافر نمی‌شود
جمال
آقای دایی چرااااااااااااااااا اینجوری شدی
خیلی خیلی عوض شدی
فکر کنم با این دست فرمون عاقبت خوبی نداری
...
.....
ناشناس
خدا کنه همه عاقبت بخیر بشیم
واقعا دعای عاقبت بخیری بهترین دعاست
....
تبریز
عزیزان این قیل و قال و جدل را تمام کنید . قرآن کریم می‌فرماید:هر کس در گرو اعمال خویش است . بخاطر اخلاق و روش یک شخص دیگر این همه به هم نپرید. مصداق و معیار و شاخصه، قرآن و اهلبیت عصمت و طهارت است ..‌
شهروند
خدا عاقبت همه‌ی ما را ختم به خیر کنه
حبیب
آقای محترم ؛ لطفا در حد و اندازه خودت حرف بزن
پریسا
خجالت نمی‌کشید حاشیه سازی راه می‌اندازی برای یک اسطوره ایرانی
چشم ورو داشته باشید خدا رو خوش نمیادوالا
رضائی
زنده باد علی دایی
رضائی
زنده باد علی دایی
شهید ایرانی
....
به آقای علی دایی گیر ندید ایشان سلامت فکری و فرهنگی و اخلاقی خودشان را ثابت کردن!!!!!!خخخخ
ایران زاد
....
Seyed
آفرین
چرا علی دایی از همه چیز رو برگردونده؟
seyed
استحاله شده
M
امثال علی دایی بد نیستن ولی انقدر هم گندش نکنید
جعفری
دایی قدیم مرد خداعاقبت همه مارا به خیرگنه دایی جنبه نداشت دایی دنیاوآخرتش را به کرینت کارت مکرهزاران گودک زنان فلسطینی مکررا انسان لال شده یک کلام صحبت نکرد ترسید کرین کارتش باطل گنند
.........
دکتر حقیقی
ایراد شماها اینه که آدم‌ها رو سفید و سیاه می بینید . هر کسی در زندگی بالا و پایین داره و آدمی که خیلی خوبه . شاید زمانی کاری کنه که شما نپسندی. این به معنی بد بودن اون آدم نیست .
مجید
جواب همه شمارو قرن ها قبل از شما حضرت حافظ داده،
عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت که گناه دگران برتو نخواهند نوشت
من اگر نیکم وگر بد توبرو خود را باش هرکسی آن درود عاقبت کار که کشت
نورا
اونی که طرفداری می‌کنه خودش وجدان داره؟!
ناشناس
.
سکوت بهتر است
پایش به اروپا رسید‌دینش زنش دخترش زن دومش زندگی شاهانه اش
همراهی وهمنوابی با ضدانقلاب همه چیزش بر باد رفت مهره سوخته
.....
چرا اینقدر تنگ نظرید
رظآ
یاد بگیریم قرآن و اسلام فقط برای یقه بسته ها نیست ...‌ خوبه بعضیا خدا نشدن وگرنه ۹۹.۹۹٪درصد انسانها جاشون تو طبقه منفی هزار جهنم بود
یوسف گلبازلی مهدی پور
باسلام اکرهرکس ایراده خودشو بدونه واین موضوع راحل کنه میشه ادم قضاوت نکنید تاقضاوتتان دست مردم نیفتد.
رسول
.....
ناشناس
آقای ترابیان به شما ربطی نداره کار خوبی می‌کنه نمی‌تونی تحمل کنی جمع کن برو
.....
عباس
....
ترابیان تو برو
....
.....
.....
مگر با کافر نشسته اون خواتنده شغلش هست ودایی فوتبالی حتما باید با اهل فوتبال بنشینه
رسول
زندگی شحصی دیگران به شما چه ربطی دارد سلطان دایی عزیزایران
....
کیومرث
.....
علی حسینی
اقای دائی کجامیری؟
بی جنبه
محسن
آقا مگه بنده خداچکارکرده چه عکس چه کنسرت ..ابی..اشکالش کجاست.
علی
علی دایی ظاهر و باطنش یکی هست
اریایی
درود بر شرف دایی.
عباس نعیمی
....
......
محسن
....
به تو چه ؟؟؟
ایرانی
عکس باکی گرفته ،نمی بینم ...به منم نشون بدید....؟؟؟؟
علی
دمت گرم
.....
خب شهریاره دیگه
زنان بی حجاب وبی قانون نداره که داره
باپول ودارایی رعیت بالا نرفته که رفته.....
مهدی
علی دایی همشهری ماست اما کمک کردن به دیگرانسانها دلیل برعبدبودن نیست
پارسا
پولدار شدن جنبه می خواد و انسانیت که بعضی خود فروخته ها ندارن
ایرانی
تو را سه نه نه....عیسی دین خود موسی دین خود...
....
عباس
دایی نه دروغ میگه نه اهل تظاهر وریست نه متکبر نه مرعوب ،،علی داییست
ایرانی
....
بختیاری
.هیچ کس نمیتونه جاشو تو قلبمون کم رنگ کنه
مصطفی بیگ زاده
آقای ترابیان،علی دایی همونه
......
جناب ترابیان آیا آموزه های قرآنی گفته مسئولان باید خون مردم را را به شیشه بگیرند ؟ ....
.خودتونو از همه بالاتر حساب نکنید ..
مهدی جعفری
من به خودم علی دایی دوست دارم واین میدونم همه انسان ها اشتباه میکنن
مهدی
یه حرفی هم داشتم با خبر نگار ها چرا شما ها می‌گردید دنبال جنبه های منفی وقتی یک نفر اشتباه انجام میده هر چقدر هم مخفی کشفش میکنید پخش میکنید
محمد
قدرش را بدانیم
احسان
اگر کارهای خوبی کسی داشته دلیل آن نیست پس هر کاری می‌کنه درسته،علی دایی هم اگر به اصل خویش برگرده بازهم محبوب خواهند ماند ولی با این دست فرمان خدا می داند این نام کجا آباد کی و کجاست؟!
Hossien
با سلام خدمت همه عزیزان من دیدم خیلیا خوبی گفتن خیلیا بدی منم با بد و خوب آقای دایی کار ندارم اولا با هر کی نشسته و هر جا نشسته به کسی ربطی نداره دوما آقای دایی بد و به کسی کمک نکرده اصلا ولی همین که اسم ایران و تو دنیا زنده کرده کافیه .
مجید
آخه ترابیان تو کی هستی که راجع به شخصیت دایی حرف بزنی؟.
حسن
از یه نو کیسه تازه به دوران رسیده جه انتظاری میشه داشت!!؟؟
فرزاد
علی دایی در قلب مردم ایران جا دارد.
چه ربطی داشت
چی میگی واسه خودت
وحید
شما از افراد دبیر هستید؟
علیرضا
....
کوروش
......
اهل آذربايجانم
پرسپولیسی هستم
اهل نماز و قرآنم
به لطف خدا اگر از دستم برآید از کار خیر فرار نمی کنم
سجاد
.....
....
بهنام
حالا مگه جنایت کرده ..خجالت بکشید
عادل
علی دایی آنقدر شرف و صداقت داره و نان حلال خورده و دارای پدر و مادری سالم هست که بلد نیست ریاکاری و ظاهر سازی کنه
یاشاسن علی دایی
ملاک حال افراده اینکه قدیم کمک کرده رو ول کن.الان رو ببین که کنار خواننده ای که حاضر نشد بگه خلیج فارس خوشحال واستاده و..
نانا
سرتون به کار خودتون باشه کار به کار هم نداشته باشیم
عمو مجید
شما خوبی
علی از ماهشهر
جای تأسف داره پیام های بعضی از هم وطنان
علیرضا ماهشهر
علی آقا دایی انسانی شریف ، مومن ، با ایالت ، جنتلمن ،افتخار امروز ایران،
....
ایشون همون نفر هستن که مبعلی ،بخاطر تکل روی پاش دیگه رنگ تیم ملی رو ندید
بچه ری
.....
....
وقتی آقای دایی دنباله‌روی نهضت "زن، زندگی، آزادی" بوده ولی وجود همسر اولش رو که مادر بچه‌اش هست انکار میکنه، چه انتظاری از ایشون دارید،
علی دایی نمره اش بیسته
aaa
جناب مهدی ترابیان خوب کاری کرده رفته
.....
شاهین
من نمی فهمم در ایران افراد فضول بیکار زیاد است
کیسا
......
واقعا
حیف که انسان خودش گم کنه
حسین ایرجی
علی دایی در سه کلمه؛ مشدی، باصفا، بامرام
عشق پرسپولیس
آقای ترابی،شخصیت آقای دایی از ابتدا تاکنون تفاوتی نکرده
مهدی
حاجی آقا ترابیان کی تا حالا مرجع تقلید شدی
.....
رفیق
....
وقتی میگیم اینهاآدمهای مهمی نیستندازشون بت ساختندجوانان باورنکنیدفریب این بازیهانخورید...
علی دایی باشرف
محسن
دهنتو ببند اسم علی دایی رو ب زبون نیار