دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۰

قوچانی: از کاندیداهای میانه رو هم حمایت می‌کنیم

دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب: 882170
محمد قوچانی از اعضای حزب کارگزاران گفت: معتقد هستیم حتما نباید افرادی از درون جریان اصلاح طلب مورد حمایت قرار دهیم، از کاندیداهای میانه رو که زمینه پیشرفت ملی را فراهم کنند نیز حمایت خواهیم کرد.
قوچانی: از کاندیداهای میانه رو هم حمایت می‌کنیم
به گزارش جهان نيوز، حزب کارگزاران سازندگی بر معرفی محسن هاشمی رفسنجانی به عنوان گزینه این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری اجماع داشته اما بر اساس عمل در چارچوب جبهه اصلاحات بررسی سایر گزینه ها را نیز در دستورکار خود دارد.
 
در همین راستا محمد قوچانی با اشاره به جلسه روز شنبه کمیته سیاسی حزب کارگزارن سازندگی و با بیان اینکه ما درباره محسن هاشمی اجماع کردیم، تاکید کرد: درباره آقایان عارف، محمدجواد ظریف و لاریجانی در جلسه بحث شد. ما از نامزدی این افراد استقبال می‌کنیم اما تا پایان هفته تصمیم نهایی خود را اعلام خواهیم کرد.
 
او در پایان تاکید کرد: معتقد هستیم حتما نباید افرادی از درون جریان اصلاح طلب مورد حمایت قرار دهیم، از کاندیداهای میانه رو که زمینه پیشرفت ملی را فراهم کنند نیز حمایت خواهیم کرد.
 
منبع: مشرق
https://jahannews.com/vdcd5x0jzyt0jf6.2a2y.html
jahannews.com/vdcd5x0jzyt0jf6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *