دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۰

جزئیاتی از جلسه انتخاباتی جبهه اصلاحات

يکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۳
کد مطلب: 882033
عصر امروز یک شنبه 6 خردادماه جلسه فوق‌العاده جبهه اصلاحات با حضور نمایندگان احزاب اصلاح‌طلب و برخی از شخصیت‌های سیاسی این جریان سیاسی به ریاست آذر منصوری برگزار شد.
جزئیاتی از جلسه انتخاباتی جبهه اصلاحات
به گزارش جهان نيوز، عصر امروز یک شنبه ششم خردادماه، جلسه فوق العاده جبهه اصلاحات با حضور نمایندگان احزاب اصلاح طلب و برخی از شخصیت های سیاسی این جریان سیاسی به ریاست آذر منصوری برگزار شد.

در همین راستا صفر اسلامی عضو جبهه اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: در این جلسه کم و کیف ورود جبهه اصلاحات برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری به بحث گذاشته شد و چندین نظر بیشتر از بقیه نظرات مطرح بود.

وی در ادامه گفت: یک نظر مهم این بود که جبهه اصلاحات به صورت مشروط وارد انتخابات شده و نظر مهم دوم این بود که نامزدهای اصلاح طلب برای ثبت نام در انتخابات اقدام کنند و بعد در رابطه با جزئیات حضور؛ نتیجه گیری و نظر قطعی جبهه اصلاحات اعلام شود.

وی افزود: البته در این جلسه این موضوع به رای گذاشته نشد و نظر قطعی و رای گیری در این رابطه به جلسه آینده جبهه اصلاحات که در دو سه روز آینده برگزار می‌شود، موکول شد.

این عضو جبهه اصلاحات در پایان گفت: یکی دیگر از تحلیل ها و نظراتی که در این جلسه مطرح شد، امکان رقابت سه ضلعی در انتخابات پیش‌رو بود و اعضا معتقد بودند در صورت تایید صلاحیت برخی چهره های اعتدالی و اصلاح طلب، مردم شاهد رقابت بین اصول گرایان، اعتدالیون و اصلاح طلبان خواهند و جبهه اصلاحات صرفاً در صورت تایید از کاندیدای شناسنامه دار اصلاح طلب حمایت خواهد کرد.
https://jahannews.com/vdcbf5bwfrhbwgp.uiur.html
jahannews.com/vdcbf5bwfrhbwgp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *