دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۰

آنروا: هیچ مکان امنی در نوار غزه وجود ندارد

يکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب: 882015
آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد که هیچ مکان امنی در نوار غزه وجود ندارد و به آتش بس فوری در غزه نیاز است.
آنروا: هیچ مکان امنی در نوار غزه وجود ندارد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) امروز یکشنبه اعلام کرد که هیچ مکان امنی در نوار غزه وجود ندارد و به آتش بس فوری در غزه نیاز است.

آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی افزود که نظامیان رژیم‌صهیونیستی در غزه غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهند و آوارگی و تخریب خانه‌ها و زیرساخت‌ها همچنان ادامه دارد.

این در حالی است که وزارت بهداشت غزه امروز اعلام کرد که تعداد شهدای غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به 35 هزار و 903 نفر و تعداد مجروحان هم به 80 هزار و 420 نفر رسیده است.

این وزارتخانه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی 24 ساعت گذشته، 5 مورد کشتار در نوار غزه مرتکب شد که در نتیجه آن 46 نفر شهید و 130 نفر دیگر هم مجروح شدند.

در همین راستا، دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین مستقر در غزه نیز اعلام کرد که بیش از 80 هزار مجروح داریم که یک سوم آن‌ها نیاز مبرم و فوری به درمان دارند که در نوار غزه در دسترس نیست.

این دفتر رسانه‌ای افزود: کمک‌های بشردوستانه که به نوار غزه می‌رسد کافی نیست و مقدار سوخت وارد شده به غزه حتی برای راه اندازی یک بیمارستان نیز کافی نمی‌باشد.
https://jahannews.com/vdcb85bwsrhbwgp.uiur.html
jahannews.com/vdcb85bwsrhbwgp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *