دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۰

شهریار بحرانی: شهید رئیسی اهل انتقام‌جویی نبود

يکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 881959
کارگردان سینما و تلویزیون با عنوان اینکه اهالی هنر باید خود را همسنگ و همراه با قاطبه مردم کنند تاکید کرد: انسان صالح، یعنی کسی که علاقه‌مند به پیشرفت کشور است، انتقام‌جو نیست. آقای رئیسی، همینگونه بود.
شهریار بحرانی: شهید رئیسی اهل انتقام‌جویی نبود
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، به دنبال حادثه ناگوار شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان، مصاحبه‌ای داشتیم با  شهریار بحرانی، کارگردان سینما و تلویزیون، در مورد این رئیس جمهور اهل خدمت کشور. 

بحرانی در ابتدا با بیان اینکه این اتفاق تلخ که برای یک رئیس جمهور بسیار ولایی رخداد، باعث درد و رنج مردم کشور شد، تصریح کرد: اهالی هنر باید خود را همسنگ و همراه با قاطبه مردم کنند. متاسفانه آن‌ها ورودی‌های اطلاعاتی، تحلیل و آن چیزی را که در فضای مجازی از سوی دشمن بیان می‌شود را به راحتی قبول می‌کنند؛ آن‌وقت در چنین مسائلی، کم می‌آورند.

وی افزود: ای کاش همه ما هنرمندان از قبل می‌توانستیم با تحلیلی که مردم کوچه و بازار دارند همراه شویم. جلو زدن از مردم باعث ضعف و انواعی از صفات منفی می‌شود. هنرمند باید صفات خود را تقویت کند نه اینکه مدام در حال بیان حرف‌های تند و تیز باشد. شما هنرمند هستید و شأن بسیار بالایی دارید. شأن شما در این است که می‌توانید از ورای دنیای مادی، دنیا را به صورت دیگری ببینید و مردم به این نیاز دارند.

این کارگردان خاطرنشان کرد: از خدا می‌خواهیم این مسائلی که در پیش روی انقلاب برای ما ایجاد می‌شود، ما را محکم‌تر ساخته و متوجه کند که چقدر نسبت به وجدان عمومی جامعه عقب هستیم و در محدوده‌های خاصی رفت و آمد داریم.

بحرانی در پایان بیان داشت: انسان صالح، یعنی کسی که علاقه‌مند به پیشرفت کشور است، انتقام‌جو نیست. آقای رئیسی، همینگونه بود. او اصلا به دنبال پرونده‌سازی و اقدامات این چنینی نبود. او از همه می‌خواست با یکدیگر برای پیشرفت کشور کمک کنند. ان‌شا الله این صفت او مورد توجه و مورد قبول اهل‌البیت علیم السلام قرار گیرد.
https://jahannews.com/vdchmzn6w23n6wd.tft2.html
jahannews.com/vdchmzn6w23n6wd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *