دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۰

حزب الله لبنان ۲ پایگاه‌ دیگر اسرائیل را هدف قرار داد

شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب: 881857
مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که دو پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات خود قرار داده است.
حزب الله لبنان ۲ پایگاه‌ دیگر اسرائیل را هدف قرار داد
به گزارش جهان نيوز، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که رزمندگان مقاومت امروز شنبه توانستند دو پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند.
 
مقاومت اسلامی لبنان در اولین بیانیه خود اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگانش بعد از رصد، یک دستگاه تانک ارتش رژیم اسرائیل را که در سایت نظامی «المرج» موضع گرفته بود، با موشک هدایت شونده ضدتانک هدف قرار دادند و موشک مستقیما به هدف خود اصابت کرده که در اثر آن، خدمه آن کشته یا زخمی شد‌ه‌اند.
 
مقاومت اسلامی لبنان همچنین در دومین بیانیه خود اعلام کرد، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز شنبه اهدافی را در پادگان «زرعیت» با موشک هدایت شونده هدف قرار دادند و موشک مستقیما به هدف اصابت کرد.
 
این در حالی است که مقاومت اسلامی لبنان در حمایت از نوار غزه و نیز در پاسخ به تجاوزات رژیم اشغالگر علیه غیرنظامیان لبنانی، طی یک ماه گذشته عملیات‌های خود را چه در سطح کمی و چه کیفی وارد مرحله پیشرفته‌ای کرده که با تلفات جانی و مادی سنگینی برای صهیونیست‌ها همراه بوده و همچنان ادامه دارد.
https://jahannews.com/vdcenz8vfjh8vvi.b9bj.html
jahannews.com/vdcenz8vfjh8vvi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *