يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 16 Jun 2024
 
۰

شکوه حضور در تشییع‌ شهید موسوی

جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 881664
تشییع پیکر شهید موسوی از فلکه سوم دولت‌آباد و مقابل مسجد امام حسن (ع) تا فلکه اول دولت‌آباد تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود و سپس در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) آرام خواهد گرفت.
شکوه حضور در تشییع‌ شهید موسوی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، آئین تشییع پیکر سردار شهید سیدمهدی موسوی صبح امروز با حضور پرشور مردم از زادگاهش در شهرری آغاز شد و براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته خاک‌سپاری این شهید والامقام در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) انجام خواهد شد.

پیکر مطهر سردار موسوی با حضور گسترده و باشکوه مردم مؤمن، انقلابی، ولایتمدار و همیشه درصحنه شهرری از فلکه سوم دولت‌آباد و مقابل مسجد امام حسن (ع) تا فلکه اول دولت‌آباد تشییع شد.

جمعیت زیادی از اقصی نقاط شهرری و استان تهران خود را به مراسم تشییع این شهید خدمت در شهرری رسانده‌اند و همراه با مردم ری شهید راه خدمت را تا خانه ابدی‌اش در قبله تهران بدرقه کردند.

شهید سیدمهدی موسوی سرتیم حفاظت شهید رئیسی پس از تشییع باشکوه، ظهر امروز در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در شهرری آرام خواهد گرفت.
https://jahannews.com/vdcai6nay49nai1.k5k4.html
jahannews.com/vdcai6nay49nai1.k5k4.html
برچسب ها: شهید موسوی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *