يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 16 Jun 2024
 
۰

نابودی توپخانه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله

پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب: 881524
جنبش حزب‌الله لبنان بامداد پنجشنبه از هدف قرار دادن توپخانه اشغالگران در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.
نابودی توپخانه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، جنبش مقاومت اسلامی لبنان بامداد پنجشنبه از عملیات پهپادی علیه نظامیان و پایگاه رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حزب‌الله در این راستا، نقشه محل حمله پهپادی به مواضع توپخانه‌ای گردان ۴۰۳ ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب «بیت هلل» و محل استقرار نظامیان در آن را منتشر کرد.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان ضمن اشاره به گرفتن تلفات از صهیونیست‌ها در این حمله، گفت که این عملیات را در پاسخ به حملات اشغالگران علیه غیرنظامیان لبنانی انجام داده است.

صهیونیست‌ها از زمان اجرای عملیات «طوفان الاقصی» توسط رزمندگان جنبش مقاومت حماس در تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۲۳، علاوه بر نوار غزه به مناطق جنوب لبنان نیز حملات توپخانه‌ای و هوایی انجام می‌دهند.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان نیز در حمایت از عملیات طوفان الاقصی، پایگاه‌های نظامی صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

حزب‌الله همواره تاکید کرده است که این حملات در حمایت از مردم غزه و نیروهای مقاومت فلسطین انجام شده و تا زمان تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

https://jahannews.com/vdcf0ydcjw6dcta.igiw.html
jahannews.com/vdcf0ydcjw6dcta.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *