يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰
۶
زاکانی:

۲۵۰۰ اتوبوس برقی داخلی به چرخه ناوگان عمومی وارد می‌شود/ شروع اقدامات اجرایی خط ۹ و ۱۱ مترو از این ماه؛ با سرمایه‌گذاری ۲۵۰ هزار میلیارد تومان

يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب: 878439
شهردار تهران تاکید کرد: دو خط جدید مترو خط ۹ و ۱۱ در ماه جاری آغاز می شود و سرمایه‌گذاری در این دو خط ۲۵۰ هزار میلیارد تومان است.
۲۵۰۰ اتوبوس برقی داخلی به چرخه ناوگان عمومی وارد می‌شود/ شروع اقدامات اجرایی خط ۹ و ۱۱ مترو از این ماه؛ با سرمایه‌گذاری ۲۵۰ هزار میلیارد تومان
به گزارش جهان نيوز، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در گفتگو با دانشجو گفت: جزئیات تغییرات طرح ترافیک پس از برگزاری شورای ترافیک مشخص خواهد شد.

وی افزود : اقدامات اجرایی دو خط جدید مترو خط ۹ و ۱۱ در ماه جاری  آغاز می شود و  سرمایه‌گذاری در این دو خط ۲۵۰ هزار میلیارد تومان است.

زاکانی اظهارداشت: توسعه سایر خطوط مترو نیز با جدیت در حال انجام است.

وی افزود : قرارداد‌های مربوط به واردات خودرو‌های برقی بسته شده و کارهای لازم برای واردات در حال انجام است.

زاکانی اظهار داشت: اتوبوس‌های برقی وارداتی، هنوز به کشور وارد نشده‌اند.

شهردار تهران تاکید کرد: علاوه بر ۲۵۰۰ اتوبوس‌های برقی وارداتی، ۲۵۰۰ اتوبوس برقی نیز به صورت داخلی خریداری شده‌اند.
 
دانلود فیلم

ساخت بیش از 150 هزار واحد مسکونی استطاعت‌پذیر بزودی در تهران آغاز می‌شود
علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه نشست دولت در گفت‌وگو با فارس گفت که «بزودی ساخت بیش از 150 هزار واحد در تهران آغاز خواهد شد و این کار با جدیت پیگیری می‌شود.»

لزوم همکاری شهرداری‌ها با دولت برای ساخت مسکن
اظهارات شهردار تهران در حالی است که زمان زیادی تا تابستان و فصل جابجایی‌های مسکن باقی نمانده و بسیاری از کارشناسان معتقدند که برای حل مشکل مسکن در شهرها، شهرداری‌ها هم باید کمک کنند و با کمک جدی شهرداری‌ها می توان تا حدودی مشکل مسکن و اجاره بها را حل کرد.

ساخت مسکن استطاعت‌پذیر برای تهرانی‌ها اخیرا به صورت جدی در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفته است و به گفته مسئولان مدیریت شهری در شهرداری تهران سه اولویت مورد توجه قرار گرفته که یکی از آنها نوسازی بافت فرسوده است.

تلاش شهرداری تهران برای ساخت مسکن ارزان قیمت
زاکانی در این باره می‌گوید که «اساس کار راه انداختن چرخه‌ای است که انشالله بتوانند مسکن استطاعت پذیر برای مردم فراهم شود.»
 
حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران سال گذشته به خبرنگار فارس گفته بود که قرارگاه جهادی مسکن برای ایجاد مسکن‌های استطاعت‌پذیر برای زوج‌های جوان و اقشار کم درآمد تشکیل شد. اقداماتی صورت گرفت و قرار است از انتهای سال جاری واگذاری این مسکن‌ها به مرور انجام شود.
 
معاون شهردار تهران هم اواسط سال گذشته گفته بود که عملیات اجرایی 40 هزار مسکن آغاز شده و به مرور این مسکن‌های استطاعت‌پذیر با قیمت پایین به مردم واگذار می‌شوند و دهک‌های 4 و 5 هم می‌توانند این مسکن‌ها را خریداری کنند.
 
https://jahannews.com/vdcgw797yak9ut4.rpra.html
jahannews.com/vdcgw797yak9ut4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
الان قیمت عوارض شهرداری و گرفتن پروانه ساخت توی تهران چقدر شده؟
United States
زاکانی ضعیف عمل میکنه....!
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
فقط تهران ؟؟!!
شهر هاي ديگر چي ؟؟
ایمانی
Iran, Islamic Republic of
از خروج اعضای شورا از صحن هم گزارشی بدهید
علی
Iran, Islamic Republic of
قطار تندرو کرج صادقیه را امروز صبح برداشتند. و مردم همه با تاخیر به کارشان رسیدند. قطارهای داخل شهر تهران هم با اختلال حرکت می کردند.
عمل
Iran, Islamic Republic of
زاکانی: ۲۵۰۰ اتوبوس برقی داخلی به چرخه ناوگان عمومی وارد می‌شود.
مردم: وقتی وارد کردی و به خدمت گرفته شد، گزارش بده.
دو صد گفته، چو نیم کردار نیست.