چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

یوسی رو کمتر از ۵ دقیقه با آیدی بخر!!! با اوریکس گیم همراه باش

شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب: 878266
به گزارش جهان نيوز، امروزه صنعت بازی‏های ویدیویی با طراحی و ارائه بازی‏های مهیج و جذاب به یک سرگرمی دلچسب برای جوانان و نوجوانان تبدیل شده است؛ که بازی پابجی موبایل یکی از همین شگفتی‏هاست.

مهمترین ویژگی این بازی اکشن، کیفت تصویر عالی و صداگذاری فوق‏العاده آن است. اگر چه دانلود این بازی رایگان است اما برای دستیابی به امکانات و قابلیت‏های موجود در بازی نیاز به پرداخت درون برنامه‏ای دارید.

خرید یوسی پابجی موبایل همان پرداخت داخل بازی پابجی می‏باشد، که بهترین گزینه برای دریافت آن خرید از فروشگاه های معتبر و قانونی مانند فروشگاه ORIXGAME می‏باشد.

با خرید یوسی از فروشگاه اوریکس گیم محصول انتخابی خود را در کمتر از 5 دقیقه و با قیمتی بسیار مناسب تر از دیگر فروشگاه‏ها دریافت می‏کنید. در ادامه با من همراه باشید.
  • نحوه خرید یوسی پابجی موبایل با آیدی در فروشگاه اوریکس گیم

    مزایای خرید پرایم پلاس از فروشگاه اوریکس گیم

    نحوه خرید یوسی ورود به اکانت در فروشگاه اوریکس گیم

    چرا اوریکس گیم معتبر است؟

     

نحوه خرید یوسی پابجی موبایل با آیدی در فروشگاه اوریکس گیم


همانطور که می‏دانید، یوسی مهمترین آیتم در بازی پابجی موبایل است که با داشتن آن می‏توانید کاراکتر خود را شخصی سازی کنید و با ارتقاء و یا خرید تجهیزات نظامی پیشرفته‏تر، سلاح‏ها و اسکین‏ها در نهایت سطح بازی خود را بالا برده و بر دشمنان پیشتاز باشید.

برای خرید UC PUBG Mobile از فروشگاه اوریکس گیم تنها کافیست آیدی و نام اکانت خو را در کادر مربوطه وارد کرده و پس از تکمیل خرید در کمتر از 5 دقیقه آن را در اکانت خود تحویل بگیرید.

علاوه بر یوسی، طرفداران بازی جذاب فری فایر می‏توانید برای خرید جم فری فایر و یا علاقه مندان به بازی های سبک DOTA2 نیز می‏توانید برای خرید جم موبایل لجند با قیمت‏های ارزان و ارسال فوری به این فروشگاه مراجعه کنید.
 

مزایای خرید پرایم پلاس از فروشگاه اوریکس گیم


یکی از اشتراک‏های پرطرفدار و مقرون به صرفه در بازی پابجی موبایل، خرید Prime Plus پابجی موبایل می‏باشد. با خرید این اشتراک صندوقی از جوایز فوق‏العاده برای شما باز می‏شود که عبارتند از:
 
  1. دریافت 660 یوسی بلافاصله بعد از فعالسازی و روزانه 8 یوسی که در
    مجموع یکماه 900 یوسی دریافت می‏کنید.

    دریافت دو عدد جعبه پرمیوم

    دریافت دو عدد کارت جعبه کلاسیک

    دریافت 1500 عدد کارت G داخل بازی

    دریافت کارت‏های کوپن تخفیف

    خرید آیتم‏های داخل شاپ با BP

با خرید Prime Plus پابجی موبایل از فروشگاه اوریکس گیم، دفعه اول از طریق ورود به اکانت و در کمتر از 10 دقیقه فعال می‏شود و در دفعات بعدی، فعال‏سازی این اشتراک تنها با آیدی عددی در کمتر از 5 دقیقه صورت می‏گیرد.
 


                            

نحوه خرید یوسی ورود به اکانت در فروشگاه اوریکس گیم


در فروشگاه اوریکس گیم، می‏توانید بدون نگرانی از بن شدن اکانت خود خرید مستقیم از درگاه داخل بازی را به این فروشگاه بسپارید.

کافیست اطلاعات ورود به اکانت خود مانند (توییتر، فیسبوک و یا لینک 3) را در هنگام خرید ثبت کنید و سپس با هماهنگی تیم پشتیبانی، بسته انتخابی در اکانت شما شارژ می‏شود.

واریز به این نحو زمان بیشتری می‏برد ولی بسیار مقرون به صرفه است.
 

چرا اوریکس گیم معتبر است؟


فروشگاه اوریکس ‏گیم دارای نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی می‏باشد و منبع بسیار معتبری برای خرید تمامی خدمات گیمینگ در حوزه بازی‏های موبایلی و کنسولی است.

از طرفی دارای یک تیم پشتیبانی قوی 24 ساعته می‏باشد که در 7 روز هفته حتی روزهای تعطیل در کنار شما و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‏باشد.

همچنین به صفحه شبکه های اجتماعی ما سر بزنید و از اخبار، گیم پلی ها، آفرهای ویژه و کدهای تخفیف، یوسی رایگان و ... استفاده کنید. تعداد و زمان این کدها محدود است.
https://jahannews.com/vdcepv8vpjh8fwi.b9bj.html
jahannews.com/vdcepv8vpjh8fwi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *