سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس

چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۲۷
کد مطلب: 877056
اعتبارنامه ۱۴ نفر از نمایندگان منتخب در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس صادر شد.
صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
به گزارش جهان نيوز، به نقل از روابط عمومی فرمانداری تهران، در راستای اجرای انتخابات یازدهم اسفندماه سال ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و برگزیده شدن ۱۴ نفر از منتخبین حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات اسلامشهر و پردیس، روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه جلسه مشترک هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ریاست احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران و با حضور حامد شایان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان و همچنین اعضای این هیات در محل سالن جلسات شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه اعتبارنامه ۱۴ نفر از منتخبین مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران صادر و به امضای احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس رسید.

گفتنی است، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری برای انتخاب ۱۶ منتخب باقیمانده برای ۳۰ کرسی نمایندگی در حوزه انتخابیه تهران برگزار خواهد شد.
https://jahannews.com/vdcam0nai49n0w1.k5k4.html
jahannews.com/vdcam0nai49n0w1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *