دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱
جبهه تحول خواهان انقلابی:

عملیات «وعده صادق» مولفه‌های اقتدار انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت را در تراز جدیدی به رخ کشید

دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب: 876870
جبهه تحول خواهان انقلابی بر این باور است که آنچه در ۲۶ فروردین با عنوان «وعده صادق» با رمز «یا رسول‌الله» اتفاق افتاد، مولفه‌های اقتدار انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت را در ترازی جدید در سپهر دیپلماسی بین‌المللی به رخ کشید و هیبت و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را از هم گسیخت.
عملیات «وعده صادق» مولفه‌های اقتدار انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت را در تراز جدیدی به رخ کشید
به گزارش جهان نيوز، جبهه تحول خواهان انقلابی در حمایت از عملیات افتخار آفرین وعده صادق، بیانیه‌ای صادر کرد.

«فَلَم تَقتُلوهُم وَلكِنَّ اللَّهَ قَتَلَهُم وَما رَمَيتَ إِذ رَمَيتَ وَلكِنَّ اللَّهَ رَمى وَلِيُبلِیَ المُؤمِنينَ مِنهُ بَلاءً حَسَنًا إِنَّ اللَّهَ سَميعٌ عَليم»

«این شما نبودید که آنها را کشتید؛ بلکه خداوند آنها را کشت! و این تو نبودی (ای پیامبر که خاک و سنگ به صورت آنها) انداختی؛ بلکه خدا انداخت! و خدا می‌خواست مؤمنان را به این وسیله امتحان خوبی کند؛ خداوند شنوا و داناست.» (الأنفال آیه ۱۷)
 
سحرگاه 26 فروردین 1403 ملت ایران و مردمان مسلمان منطقه و جهان، شاهد غرش صدها موشک و پهپاد پیشرفته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای انهدام اهداف از پیش تعیین شده در سرزمین های اشغالی بود.

تاریخ اشغال فلسطین، ملت های منطقه، جبهه مقاومت و جهانیان این عملیات مقتدرانه و بی بدیل را در حافظه خود ثبت خواهند کرد. رژیم وحشی و نفرت انگیز صهیون در تاریخ 76 ساله حضور ننگین و غاصبانه خود با شکستن تمامی خط قرمزهای انسانی و ادعای حاکمیت بر نیل تا فرات، با تایید سازمان های بین المللی از هیچ جنایتی فروگذار نکرد و خود را پاسخگو ندانست. حمایت بی حد و مرز حاکمیت آمریکا و احزاب جمهوری خواه و دموکرات و سردمداران کشورهای اروپایی به ویژه انگلیس، فرانسه، آلمان و همراهی برخی کشورهای سست بنیان عرب کار خود را به پیش برد.

شگفتی آفرینی طوفان الاقصی در 15 مهر، فصل جدیدی از عزم فلسطینیان و جبهه مقاومت را برای مقابله با افسار گسیختگی های رژیم جعلی به گونه ای دیگر رقم زد. باورمندی دینی مبارزین غزه، حماس، جهاد اسلامی و جبهه مقاومت به ایستادگی و پایمردی انقلابی در مقابل رژیم کودک کش و حمایت راهبردی و میدانی جمهوری اسلامی طی 7 ماه اخیر، آنچنان شرایطی را برای آنان رقم زد که مدعیان چهارمین ارتش مجهز دنیا در مصاف با گروه چهل هزار نفری رزمندگان حماس دچار بحران راهبردی، تاکتیکی، اطلاعاتی، امنیتی و عملیاتی شدند و در باتلاقی بدون بازگشت زمین گیر شدند و در محاسبه ای غلط پای آمریکا و اروپا را هم به این باتلاق کشیدند.

حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق و شهادت سرلشگر زاهدی و شش از تن مستشاران نظامی با بهره گیری از دو مرکز جاسوسی هرمون(جبل الشیخ) و فرودگاه نواتیم(دیمونا)، دور جدیدی از عملیات تروریستی را با چراغ سبز آمریکا در برنامه آنان نشان میداد. چند لایه بودن این عملیات در پی برهم زدن عقلانیت سیستم تصمیم گیر جمهوری اسلامی و پاسخ شتاب زده ایران بود. جمهوری اسلامی ایران مطابق منشور سازمان ملل حق دفاع مشروع از خود و تنبیه متجاوز را در مجامع بین المللی مطرح کرد. درایت و عقلانیت حرکت ایران گفتمان جهانی را برای عمل به وعده صادق مقام معظم رهبری آماده تر کرد.

جبهه تحول خواهان انقلابی بر این باور است که آنچه در 26 فروردین با عنوان «وعده صادق» با رمز «یا رسول الله» اتفاق افتاد، مولفه‌های اقتدار انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت را در ترازی جدید در سپهر دیپلماسی بین المللی به رخ کشید و هیبت و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را از هم گسیخت.

بهجت و سرور آزادگان جهان از واکنش ایران و پاسخ شایسته به مطالبه و گفتمانی که ماه ها انتظارش را می کشیدند خود طوفانی دیگر را علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا به راه انداخت. از زمان طوفان الاقصی اعتراضات داخلی، مهاجرت گسترده یهودیان، صرف هزینه 150 میلیارد دلاری، سرشکستگی نظامیان شکست خورده ، بی نتیجه ماندن اهداف قلدر مابانه ای چون کوچ دادن مردم غزه، نابود کردن حماس، آزاد کردن اسرا و انضمام غزه به سرزمین های اشغالی به نتیجه نرسید حتی بکارگیری گسترده انفجار بمب های نامتعارف فراتر از حجم انفجار دو بمب اتمی نتوانست استقامت مردم مظلوم و مقتدر غزه را بشکند.

هوشمندی مثال زدنی رهبران حماس، اجازه نداد تله‌ای که صهیونیست‌ها در پذیرش شروط آتش بس طراحی کرده بودند آن ها را به دام بیندازد. وعده صادق با دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده توانست ترکیبی از اهداف راهبردی را در میدان رزم و در عرصه سیاست بین الملل و اختلاف بین اسرائیل و حامیان آمریکایی اش ایجاد کند.

بیانیه‌های رسمی و اظهارات روشن و قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت خارجه مبنی بر اتمام مرحله اول وعده صادق، راه را برای هرگونه فریب کاری جدید بست. حمله به شهروندان ، مراکز و ... جمهوری اسلامی از هر منشائی توسط رژیم صهیونیستی، آمریکا و حامیان آن ها حق دفاع مشروع و اقدام متقابل را برای جمهوری اسلامی محفوظ خواهد داشت و پاسخی شکننده تر از آنچه اتفاق افتاد دریافت خواهد کرد.

جبهه تحول خواهان انقلابی، راهبرد نهایی حل مسئله فلسطین را نه از طریق جنگ بلکه در برگزاری انتخابات در بین فلسطینیان ساکن آن سرزمین اعم از مسلمان، مسیحی و یهودیان برای تعیین نوع حاکمیت در کشور فلسطین می داند. هرگونه تصمیم و واکنش بی خردانه از سوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی و یا برآمده از آشفتگی و روان پریشی رئیس جمهور آمریکا ضمن بالا بردن اعتراضات در سرزمین های اشغالی فضای انتخاباتی آمریکا را هم تحت تاثیر قرار خواهد داد. غرب تاکنون با بحرانی این چنین در شرایط بد و بدتر قرار نگرفته بود.

جبهه تحول خواهان انقلابی توجه به این هشدار را برای اصحاب رسانه و تصمیم سازان ضروری می‌داند که نباید هیجان و شادمانی ما موجب غفلت از عملیات رسانه های خناس عبری غربی عربی و نفوذی های نشخوار کننده تحلیل‌های آن ها شود. هنر دروغگویی و وارونه نمایی رژیم جعلی، در تحریف واقعیت، برای بمحاق بردن حقیقت بوده و هست تا قهرمان را به ضد قهرمان تبدیل کند. روایتگری، مستندسازی، تولید فیلم و سریال و خلق ادبیات تاثیرگذار باید به عنوان پیوست رسانه‌ای وعده صادق همواره مورد توجه قرار گیرد.

طوفان الاقصی و وعده صادق مسیری بدون بازگشت است و به حول و قوه الهی جهان اسلام نماز وحدت را به شکرانه پیروزی فلسطینیان در قدس بزودی برپا خواهد کرد.

جبهه تحول خواهان انقلابی
27 فرودین 1403
https://jahannews.com/vdcd590jzyt05j6.2a2y.html
jahannews.com/vdcd590jzyt05j6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دانا
Iran, Islamic Republic of
از انتخاب رمز یا رسول الله تشکر می کنم این رمز نشان از وحدت مسلمانان در مقابل دشمنان خدا دارد بعد واقعا تمام جهان در مقابل استفاده از کلاس تکنولوژی ایران متعجب شدند چه افرادی باور کنند چه نکنند مهم دیده شدن توان و اراده پیروزی ما از قاب تمام جهان بود همین باعث شکست اسراییل شد‌.