دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

آمریکایی‌ها هم از بریدن سر لذت می‌برند

سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۳۲
کد مطلب: 876841
خانواده‌ای که به‌تازگی منزل جدید خود را خریداری و به آن نقل مکان کرده بودند، هنگام نظافت خانه و دور ریختن اشیای باقی‌مانده از مالکان سابق با صحنه وحشتناکی مواجه شدند.
آمریکایی‌ها هم از بریدن سر لذت می‌برند
به گزارش جهان نيوز به نقل از همشهری آنلاین، به نقل از سی بی اس,ساکنان جدید یک خانه در ایالت کلرادوی آمریکا با غافلگیری وحشتناکی در روز اول ورود به خانه جدیدشان مواجه شدند.
 
به گفته صاحب‌خانه جدید، آن‌ها یک آگهی در اینترنت منتشر و از اهالی محل خواسته بودند اگر به وسیله‌ای از وسایل صاحب‌خانه قبلی نیاز دارند آن را به‌رایگان بردارند.

بدین ترتیب یکی از همسایه‌ها که فریزر به‌جامانده در خانه را طلب کرده بود، با صحنه وحشتناکی در داخل آن مواجه شد؛ او وقتی درِ فریزر را که کنار پارکینگ به جا مانده بود باز کرد تا آن را تمیز کند با کیسه سیاهی مواجه شد که ناگهان از داخلش سر یک انسان به پایین افتاد.

دفتر شهردار منطقه اعلام کرد که پلیس در حال تحقیق در این زمینه است و پرونده وقوع یک جنایت قتل را بررسی می‌کند.

به گفته سخنگوی کلانتر منطقه هم، تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه آغاز شده است، در حال حاضر جزئیات دیگری در اختیار نداریم، اما به محض اینکه بتوانیم اطلاعاتی کسب کنیم آن را منتشر خواهیم کرد.

صاحبان قبلی این منزل یک مادر و پسر بودند که به گفته همسایه‌ها چندان ارتباطی با همسایه‌ها نداشتند.
https://jahannews.com/vdcba0bw8rhbzwp.uiur.html
jahannews.com/vdcba0bw8rhbzwp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *