سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

صعود ۴ کشتی گیر ایران به نیمه نهایی آسیا

جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب: 876479
در جریان رقابت‌های قهرمانی آسیا ۴ کشتی‌گیر ایران به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند. ملی پوش وزن ۸۶ کیلوگرم هم با قبول شکست در دومین مبارزه خود نتوانست به نیمه نهایی برسد.
صعود ۴ کشتی گیر ایران به نیمه نهایی آسیا
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا به میزبانی بیشکک قرقیزستان کشتی‌گیران صبح امروز جمعه به مصاف رقبای خود رفتند.
در وزن ۶۱ کیلوگرم رضا اطری در دور نخست با نتیجه ۴ بر ۴ از سد کایسی تانابه از ژاپن گذشت وی در دور بعد به مصاف برنده جمشید شریف اف از تاجیکستان رفت و با شکست ایم حریف به نیمه‌نهایی راه یافت.

در وزن ۷۴ کیلوگرم حسین ابوذری در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر ظفربک اوتاخانوف دارنده مدال نقره آسیا از ازبکستان را شکست داد. وی در دور دوم به مصاف یونگ نام سو از کره شمالی رفت و با نتیجه ۱۲ بر ۱ پیروز میدان شد و به نیمه نهایی راه پیدا کرد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم هادی وفایی پور در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر ینگ ووتی ازکامبوج را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب عظمت دولتبیکوف دارنده مدال برنز جهان از قزاقستان شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا بتواند به کار خود در گروه بازنده‌ها برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم امیرحسین فیروزپور در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر ساتوشی میورا از ژاپن را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد باشوهی گانگ از چین را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر کومار آنیروده از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.
https://jahannews.com/vdciyqav3t1ay52.cbct.html
jahannews.com/vdciyqav3t1ay52.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *