دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۶
سران جنگ‌طلب رژیم صهیونیستی باید مهار شوند

پاسخ امیرعبداللهیان به وزرای خارجه آلمان، انگلیس و استرالیا: وقتی شورای امنیت قادر به صدور یک بیانیه نیست، دفاع مشروع یک ضرورت است

پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۶
کد مطلب: 876447
وزیر خارجه کشورمان گفت: بازگشت امنیت پایدار در منطقه حساس غرب آسیا، به مهار رهبران جنگ‌طلب رژیم صهیونیستی و توقف پایدار جنایات جنگی این رژیم علیه غزه و کرانه باختری مرتبط است.
پاسخ امیرعبداللهیان به وزرای خارجه آلمان، انگلیس و استرالیا: وقتی شورای امنیت قادر به صدور یک بیانیه نیست، دفاع مشروع یک ضرورت است
به گزارش جهان نيوز، وزیر خارجه کشورمان با اشاره به تماس‌های صورت گرفته با همتایان آلمانی، انگلیسی و استرالیایی خود تاکید کرد که خطاب به آنها گفته است که وقتی شورای امنیت قادر به صدور یک بیانیه نیست، دفاع مشروع یک ضرورت است.

حسین امیرعبداللهیان گفت: در پاسخ به تماس‌های تلفنی آنالنا بربوک وزیر امور خارجه آلمان، دیوید کامرون وزیر امور خارجه انگلیس و پنی وانگ وزیر امور خارجه استرالیا ضمن تبادل‌نظر درخصوص برخی موضوعات دوجانبه، تأکید کردم که وقتی رژیم صهیونیستی با نقض حقوق بین‌الملل و کنوانسیون‌های وین، مصونیت افراد و اماکن دیپلماتیک را نقض می‌کند و شورای امنیت نیز قادر به صدور یک بیانیه در محکومیت حمله تروریستی به سفارت ایران در دمشق نیست، دفاع مشروع با هدف تنبیه متجاوز یک ضرورت است.

وی افزود در ادامه به لزوم اعلام موضع صریح از سوی سه کشور مذکور (انگلیس، آلمان، استرالیا) در محکومیت این جنایت تروریستی رژیم اسرائیل تاکید کردم.

امیرعبداللهیان گفت تصریح کردم که ایران به دنبال گسترش دامنه جنگ نیست، اما بازگشت امنیت پایدار در منطقه حساس غرب آسیا، به مهار رهبران جنگ‌طلب و ‌نامتعادل رژیم صهیونیستی و توقف پایدار جنایات جنگی این رژیم علیه غزه و کرانه باختری مرتبط است.

وی افزود همچنین پیام تبریک سه وزیر امور خارجه به مناسبت عید سعید فطر را دریافت کردم.
https://jahannews.com/vdcdo90j5yt05o6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdo90j5yt05o6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دمت گرم
Iran, Islamic Republic of
انگلیس کفتار پیر
لجنخوار
Iran, Islamic Republic of
وقتی امریکا و انگلیس و فرانسه و کره جنوبی و ژاپن مانع محکومیت حمله به کنسولگری ایران توسط شورای امنیت شدند رژیم صهیونیستی باید گوشمالی اساسی داده شود.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
از اون سه كشور كه توقعي نيست كه راي به نفع ايران بدهند اما ژاپن و كره جنوبي كه تا خرخره وابسته به امريكا هستند بدون اجازه عموسام سرفه هم نمي كنند .
انتقام
Iran, Islamic Republic of
دوران بزن درو تمام شده صهیونیست ها یکی بزنند ده تا می خورند.
United States
ده تا کمه باید صدتا بخورند بی شرف ها