شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

کشف بمب در فرودگاه شرمتیوو مسکو

يکشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۳
کد مطلب: 874758
رسانه‌های روسیه می‌گویند که یک بمب در فرودگاه شرمتیوو مسکو کشف شده است.
کشف بمب در فرودگاه شرمتیوو مسکو
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، رسانه‌های روسیه اعلام کردند که یک مسافر پرواز مسکو به ایروان از فرودگاه شرمتیوو مسکو از وجود بمب در کیف خود خبر داد.

نیرو‌های امدادی در حال حاضر در فرودگاه حضور دارند.

تخلیه یک مرکز خرید در سن پترزبورگ
یک مرکز خرید در سن پترزبورگ روسیه به دلیل تهدید یک وسیله انفجاری تخلیه شد؛ فردی که موضوع را اطلاع داده، عامل جاسازی بمب است و دستگیر شده، اما وسیله انفجاری هنوز کشف نشده است.

این در حالی است که به‌تازگی پلیس مسکو اعلام کرد: آمار قربانیان حمله تروریستی به یک مرکز تجاری در حومه مسکو به ۱۵۲ نفر رسیده است.  

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه نیز روز شنبه در اظهاراتی با اشاره به حمله تروریستی مسکو، گفت: حمله کروکوس، تروریستی و وحشیانه بود.

وی تاکید کرد: همه کسانی که مسئول حمله هستند مجازات خواهیم کرد.

پوتین، افزود: براساس اولیه، عاملان حمله کروکوس سعی کردند به اوکراین فرار کنند، برای جلوگیری از حملات بیشتر امنیت را افزایش دادیم.

رئیس جمهور روسیه با بیان اینکه همه عاملان حمله مسکو دستگیر شدند، افزود:از خانواده قربانیان حمله به مرکز خرید در حومه مسکو حملات لازم را انجام خواهیم داد.
https://jahannews.com/vdcgnt977ak9uu4.rpra.html
jahannews.com/vdcgnt977ak9uu4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *