شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

جابجایی ۱ میلیون مسافر با هواپیما

شنبه ۴ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب: 874664
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از جابجایی بیش از یک میلیون مسافر با ناوگان هوایی از ۲۴ اسفند تا روز سوم فروردین ماه خبر داد.
جابجایی ۱ میلیون مسافر با هواپیما
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، محمد محمدی بخش در حاشیه بازدید از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از جابجایی بیش از یک میلیون مسافر با ناوگان هوایی از ۲۴ اسفند زمان شروع طرح سفر‌های نوروزی ۱۴۰۳ تا روز سوم فروردین ماه خبر داد و اظهار کرد: بیش از ۲۱۰ هزار مسافر از فرودگاه بین المللی امام خمینی با ۱۴۰۰ پرواز جابه جا شده اند.

وی با بیان این‌که روند رو به افزایشی نسبت به سال گذشته طی شده است، افزود: مجموعه اقدامات انجام شده در فرودگاه امام (ره) نشان از نظم و دقت دارد و حتی در بخش تخصیص ارز به مسافران با اتخاذ تدابیر مناسب از سوی مدیریت این مجموعه به شکلی روان و بدون مشکل در حال انجام است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری توجه به حوزه ایمنی را مهمترین مولفه صنعت هوانوردی کشور عنوان کرد و افزود: در گفتگو چهره به چهره، مسافران از خدمات ارائه شده و نظم پرواز‌ها ابراز رضایتمندی کردند و این رضایتمندی در شرکت‌های هواپیمایی خارجی نیز از نظم موجود در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) مطرح شد.
https://jahannews.com/vdcce0q402bqme8.ala2.html
jahannews.com/vdcce0q402bqme8.ala2.html
برچسب ها: مسافر هواپیما
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
با صندلی های بهم چسبیده!!!!