دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

توافق روسیه و چین با یمنی‌ها

پنجشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب: 874506
نشریه بلومبرگ مدعی شد که «منابع آگاه» به این نشریه اطلاع داده‌اند که اخیراً مقام‌های دولت یمن، چین و روسیه درباره عبور امن کشتی‌های این دو کشور در دریای سرخ به توافق رسیدند.
توافق روسیه و چین با یمنی‌ها
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، نشریه بلومبرگ امروز پنج‌شنبه به نقل از «منابع آگاه» مدعی شد که در گفت‌وگوی‌های اخیر بین مقام‌های ۳ کشور، یمنی‌ها در ازای «حمایت سیاسی چین و روسیه از آن‌ها در نهاد‌های بین‌المللی از جمله شورای امنیت» قول دادند که عبور امن کشتی‌های روسی و چینی از دریای سرخ و خلیج عدن را تضمین کنند.

به گفته «منابع آگاه» بلومبرگ، این توافق در گفت‌وگوی اخیر بین دیپلمات‌های روس و چینی با محمد عبدالسلام، از مقام‌های ارشد یمن صورت گرفته است.

تاکنون ۳ کشور هیچ واکنش رسمی به این خبر بلومبرگ نداشته‌اند.

مبارزان یمنی پس از آغاز جنگ تازه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و نسل‌کشی فلسطینی‌ها اعلام کردند که به منظور اعمال فشار به رژیم صهیونیستی و متحدانش برای توقف جنایت‌هایش در غزه، تمام کشتی‌های رژیم و کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها اراضی اشغالی باشد، هدف قرار می‌دهند.
https://jahannews.com/vdchvkn6-23nqmd.tft2.html
jahannews.com/vdchvkn6-23nqmd.tft2.html
برچسب ها: روسیه چین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *