دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

شانس بزرگ قلعه‌نویی به پسربچه شماره یک

دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب: 874178
در بین جوانان حاضر در اردوی جدید تیم ملی یک چهره خاص دیده می‌شود‌.
شانس بزرگ قلعه‌نویی به پسربچه شماره یک
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، امیر قلعه‌نویی با دعوت از ۱۵ بازیکن جوان به اردوی جدید تیم ملی نشان داد عزمی جدی برای جوان‌گرایی ایران در مسیر مقدماتی جام جهانی دارد.

با این وجود قرار گرفتن یک نام در فهرست ۲۹ نفره حاضر در اردوی بازی‌های رفت و برگشت مقابل ترکمنستان را می‌توان جزء ویژه‌ترین تصمیمات سرمربی تیم ملی دانست.

آرشا شکوری، دروازه‌بان ۱۷ ساله تیم ملی نوجوانان که در جام جهانی اخیر این رده سنی درخشش قابل توجهی داشت، بدون یک روز حضور در اردوهای تیم ملی جوانان و امید در بین ملی‌پوشان بزرگسال قرار گرفته است.

شکوری تنها بازیکن لیست جدید تیم ملی است که در تیم باشگاهی‌اش یعنی هوادار یک نیمکت‌نشین محض است اما همگان باور دارند او جزء استعدادهای بی‌بدیل فوتبال کشور محسوب می‌شود.

به همین دلیل جسارت و ریسک قلعه‌نویی برای اینکه شکوری ۱۷ ساله در اردوی بزرگسالان حاضر شده و همراه با دروازه‌بان‌های باتجربه‌ای مثل بیرانوند، حسینی و نیازمند در فضای اردویی تیم ملی تمرین کند، می‌تواند لطف بزرگی به او برای قرار گرفتن در مسیر پیشرفت اصولی باشد.
https://jahannews.com/vdccm0q442bqms8.ala2.html
jahannews.com/vdccm0q442bqms8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *