دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱
معاون شهردار تهران:

مدیرعامل مترو در محل کار خود حضور دارد

سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب: 873496
معاون حمل‌ و نقل ترافیک شهر تهران، گفت: مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو روز گذشته در محل کار خود حضور داشت و امروز نیز در محل کار حضور دارد اما دچار سرماخوردگی شده است.
مدیرعامل مترو در محل کار خود حضور دارد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران امروز در صحن شورای شهر تهران در خصوص موضوعات مترو تهران گفت: مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو روز گذشته در محل کار خود حضور داشت و امروز نیز در محل کار حضور دارد اما دچار سرماخوردگی شده است.

وی به حادثه شب گذشته مترو اشاره کرد و گفت: حادثه شب گذشته متروی تهران خطای انسانی بوده است و ربطی به سیستم مدیریت نداشت.

هرمزی ادامه داد: تخصیص منابع در این دوره صورت گرفته و با کمک ویژه شورا تأمین منابع انجام شده است. ما برای حوزه تجهیزات ثابت و متحرک، اعتبار غیرنقد دریافت کردیم و تبدیل آن به منابع نقد زمان بر است.

رئیس شورای شهر تهران چمران در هنگام سخنان هرمزی، معاون شهردار تهران گفت: شنیدم که مدیر عامل مترو استعفا داده که هرمزی این موضوع را رد کرد.
https://jahannews.com/vdceox8vpjh8fei.b9bj.html
jahannews.com/vdceox8vpjh8fei.b9bj.html
برچسب ها: مترو تهران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقا دروغ هم حدي دارد.
فكر كنم دروغ گفتن باعث بطلان روزه(در صورت وجود) مي گردد.
پس لطفا دروغ نگوييد