يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

رهبر کره شمالی دستور تشدید تمرین‌های نظامی را صادر کرد

پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب: 872784
کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در بازدید از تأسیسات آموزشی ارتش این کشور، دستور تشدید تمرین‌های نظامی نیروهای مسلح کره شمالی را صادر کرد.
رهبر کره شمالی دستور تشدید تمرین‌های نظامی را صادر کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، رهبر کره شمالی در جریان بازدید از آموزش میدانی سربازان ارتش این کشور در یک پایگاه بزرگ عملیات نظامی در غرب کره شمالی، شخصاً به هدایت و نظارت تمرین‌های آنها پرداخت.

کیم در این دیدار به فرماندهان ارتش کره شمالی دستور داد تا بر شدت تمرین‌های نظامی افزوده و قابلیت‌های رزمی خود را به نحوی افزایش دهند که کوچک‌ترین تلاش دشمن برای شعله‌ور کردن جنگ را با نیرویی عظیم در نطفه در هم شکسته و مهار کنند.

رهبر کره شمالی در این دیدار با اشاره به الزامات جدیدی که ناشی از شرایط نوین حاکم بر شبه‌جزیره کره است، تاکید کرد: ارتش کره شمالی باید دوره تازه‌ای از تشدید آمادگی‌های رزمی را در راستای این الزامات جدید، آغاز کند.

به نوشته کی بی اس، این دیدار پس از آن صورت می‌گیرد که کره جنوبی و ایالات متحده رزمایش سالانه ترکیبی «سپر آزادی» خود را از روز دوشنبه آغاز کرده‌اند.

وزارت دفاع کره شمالی روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای با انتقاد از رزمایش سالانه ترکیبی «سپر آزادی»، تاکید کرد: واشنگتن و سئول بار دیگر رزمایش مشترک تحریک‌آمیز گسترده‌ای را آغاز کرده‌اند که بر تشنج اوضاع در شبه جزیره کره دامن زده و وضعیت این منطقه را بیش از پیش غیرقابل پیش‌بینی کرده است.
https://jahannews.com/vdcdjx0joyt0556.2a2y.html
jahannews.com/vdcdjx0joyt0556.2a2y.html
برچسب ها: کره شمالی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *