سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

پلیس کانادا هک شد

دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب: 871461
پلیس فدرال کانادا اعلام کرد سیستم های آن هدف یک حمله سایبری هشدار آمیز قرار گرفته اما این رویداد هیچ تاثیری روی عملیات های آن نداشته و هیچ تهدیدی برای ایمنی شهروندان وجود ندارد.
پلیس کانادا هک شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، پلیس فدرال کانادا اعلام کرد سیستم های آن هدف یک حمله سایبری هشدار آمیز قرار گرفته اما این رویداد هیچ تاثیری روی عملیات‌های آن نداشته و هیچ تهدیدی برای ایمنی شهروندان وجود ندارد.

سخنگوی پلیس سواره نظام سلطنتی کانادا (RCMP) در این باره گفت: وضعیت موجود به سرعت در حال تغییر است اما در حال حاضر هیچ تاثیری روی عملیات های RCMP نداشته و هیچ تهدید شناخته شده ای برای ایمنی و امنیت شهروندان کانادایی وجودندارد.

وی در ادامه افزود: هرچند نشتی در چنین وسعتی هشدار آمیز است، اما اقدام سریع و استراتژی های کنترل اجرا شده نشان دهنده گام های مهمی هستند که RCMP برای ردیابی و جلوگیری از چنین تهدیدهایی به کار گرفته است.

پلیس سواره نظام سلطنتی کانادا تحقیقی درباره حمله آغاز کرده و سعی دارد گستره نشتی اطلاعات را تعیین کند. علاوه بر آن حمله هیچ تاثیری بر سرویس های اطلاعاتی پلیس نداشته است.

دولت کانادا اواخر ماه گذشته اعلام کرد وزارت خارجه این کشور با نشتی اطلاعات روبرو شده و هکرها به طور غیر مجاز به اطلاعات خصوصی کاربران از جمله کارمندان این وزارتخانه دسترسی یافته‌اند.
https://jahannews.com/vdcepz8vzjh8fei.b9bj.html
jahannews.com/vdcepz8vzjh8fei.b9bj.html
برچسب ها: کانادا پلیس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *